Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laskettelukypärän päällys"huppu"

Vierailija
25.02.2012 |

tms. Mikä sen nimi on? Apua kiireesti kuka tietää. Tarkoitan sellaista hupikoristetta mikä puetaan kypärän päälle. Esin nallenkorvat tai irokeesi tms.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat englanniksi helmet accessories tai muuta vastaavaa. Esim. Helmet ears = löytyy kiinnitettävät korvat; tai testaa helmet horns, helmet mohican, tai helmet cover, mistä jälkimmäisin taitaa olla lähinnä alkuperäisen kysyjän toivetta. Suomeksi varmaan käypä termi on kypäräkoriste - huppu kyllä vastaisi ihan hyvin sanaa cover, en keksi tuohon parempaa.

Vierailija
2/4 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vaan irokeesi tai nallenkorvat mun mielestä. En ole kuullut erillisestä nimestä. Meillä on lapsilla sellaiset, kiinnitetään tarralla. Eisbär ainakin valmistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin netistä semmoisia, mutta en tiedä sen oikeaa nimeä, eikä tuolla "laskettelukypärän huppu" ainak.aan löydy yhtään mitään

Vierailija
4/4 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vaan irokeesi tai nallenkorvat mun mielestä. En ole kuullut erillisestä nimestä. Meillä on lapsilla sellaiset, kiinnitetään tarralla. Eisbär ainakin valmistaa.

Onkohan ne tarrlla kaikki, minulla on niin kallis kypärä, etten oikeen raaskisi mitään tarraa siihen liimailla. Kuvittelin, että on semmoinen huppu mikä ypärän päälle vedetäään.