Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten eroon miehestä?Ahdistaa!!

Vierailija
25.02.2012 |

Olen aivan loppu. Mies piinaa mua henkisesti, syytelee, alistaa, vahtii rahankäyttöä(käyn töissä, omat tilit ym. mutta raivoaa jos esim ostan lapsille toppahousut tms.kysymättä häneltä). Mies saa siis raivareita, heittelee tavaroita, huutaa ja on aivan kauhea! Lapset pelkäävät häntä.

Nyt hiihtolomareissulla se puhui puhelimeen autossa ja sattumalta mun puhelin soi samalla ja aloin puhua, niin se LÖI mua käteen. Olin aivan järkyttynyt. Ollaan kuitenkin 15v oltu yhdessä ja lapsia on 3 kpl. Mutta aina suhde ollut tosi huono. Nyt vaan menee koko aika hullummaksi.

Mitä ihmettä teen???

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit muutat sinne lasten kanssa tuulettumaan. Toivottavasti teillä ei ole taloa. Jos on niin ehkä se tarttee laittaa vuokralle. Toivottavasti ei ole sellaisessa kunnossa, että on just laitettu sisäremppa.

Älä ekana lähde ottamaan mitään eroa vaan vähän vähemmän dramaattista.

Vierailija
2/4 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että suhde on aina ollut huono... it makes one wonder why? Siis miksi olet hänen kanssaan? Rahan takia, statuksen, et usko saavasi ketään muuta (ja luulet että on pakko olla joku)?

Henkisesti itsenäinen ihminen, joka kunnioittaa itseään, ei anna toisen käyttäytyä itseään kohtaan noin. Jos mies suostuu, voit käydä keskustelemassa tilanteestanne perheneuvolassa tai ykistyisessä pariterapiassa. Ehkä se saisi aikaan muutoksen. Jos mies ei suostu keskustelemaan asiasta tai asiantuntija-apu ei auta, eroa miehestä. Avioero laitetaan vireille kirjallisella hakemuksella käräjäoikeudessa. Voi tehdä sen joko yhdessä miehesi kanssa tai yksin.

Jos tuollaisessa suhteessa jatkaa vuosikausia, saa kyllä syyttää vain itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lasten. Tiedän, erittäin typerää, varsinkaan kun en ole koskaan rakastanut miestä. Oli vaan pakko ottaa joku ja alkaa tekemään lapsia. Olin nuori, 2-kymppinen silloin. Tuntui, että perhe kuuluu perustaa nuorena. Nyt kaikki on pielessä.

ap

Vierailija
4/4 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset oppivat parisuhteen mallin vanhemmiltaan. Oletko varma, että teidän suhteenne on se, minkä haluat heille opettaa?

Kun miehesi huutaa, raivoaa, lyö tms. niin ota aikalisä. Pysy rauhallisena ja poistu lasten kanssa tilanteesta. Jos sanomiset vain ärsyttävät miestä, älä sano mitään vaan lähde hiljaa. Muuten voit kyllä todeta tyynesti, että puhutte vasta, kun mies on rauhoittunut. Ja sitten kerrot, että jos mies ei suostu lähtemään pariterapiaan, on edessä ero.

Ei siinä sen kummempaa. Yh:na saat elatusapua ja jopa asumistukea, jos rahat ei riitä. Raha ei ole tärkeämpää kuin oma mielenterveys ja lasten mielenterveys.