Mitä mieltä pitkistä & hoikista, "gasellimaisista" jaloista? :(
Minulla aina ollut pitkät ja hoikat jalat (BMI 19)...Ei kuitenkaan mitenkään epätavallisen pitkät, mutta olen aina ollut hieman kateellinen lyhyempijalkaisille ja tukevampi reitisille naisille, joilla hieman alakroppaan verrattuna pidempi yläkroppa (hoikistaa).
Korkokenkiä en viitsi edes pitää (olen päälle 170cm) ja ne korostaisivat entisestään säärieni pituutta ja hoikkuutta.
Tuntuu vain, että kaverini ovat paljon naisellisempia, kuin minä (jalkojensa ansiosta).
Ehkä minun vain täytyisi oppia olemaan sinut itseni ja kroppani kanssa... :/
Kommentit (17)
Kunhan ei nyt sentään mitkään suolatikut ole.
Pitkät jalathan ovat kauniit :) Itsellänikin on pitkät ja hoikat sääret, olen yli 170cm ja todellakin käytän korkokenkiä!
Ehkä minunkin täytyisi van yrittää arvostaa jalkojani enemmän...niiden kanssa, kun joudun kuitenkin elämään loppuelämäni ajan. -Ap
Itse liputan lyhyiden, läskien persjalkojen puolesta. Ne ovat osoitus naiseudesta.
voittajaa Universum -kisassa ja sääret eivät ole gasellimaiset.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012022415251037_vi.shtml
Miten joku saa tuollaisen ongelman aikaiseksi jaloistaan? Ihan oikeasti?
Jos ovat pitkät, hoikat, gasellimaiset ja KAUNIIN MUOTOISET, naiselliset, ovat todella upeat.
Jos vaan laihat ja pattipolviset, pihtipolviset/länkisääriset, näyttävät.. honkkelimaisilta.
esim. sellaiset cindymäiset (jos katsot salkkareita)
Kunhan ei nyt sentään mitkään suolatikut ole.
minusta taas liian laihat jalat voi olla tosi rumat, minusta jalat ovat kauniit, jos ne on saaneet muotonsa lihaksista (ei liian suuret eikä liian pienet lihakset)
Etenkin siinä vaiheessa kun laitetaan nilkat korviin ...
Persejalkaisuus ei ole kovin kaunista. Noh, makuasioita.
Minulla kun lyhyehköt ja paksut jalat sekä pihtipolvet. Mutta vielä liikkeelle pääsen, joten ei auta kauheasti valittaa.
Jos ovat pitkät, hoikat, gasellimaiset ja KAUNIIN MUOTOISET, naiselliset, ovat todella upeat.
Jos vaan laihat ja pattipolviset, pihtipolviset/länkisääriset, näyttävät.. honkkelimaisilta.
Täällä yksi, jolla nimenomaan tuollaiset turhan pitkät "honkkelimaiset" jalat. Istuessakaan ei aina tiedä missä asennossa jalkoja pitäisikään...
Itse liputan lyhyiden, läskien persjalkojen puolesta. Ne ovat osoitus naiseudesta.
Apua, minulla on samanlainen ongelma! En pidä pitkistä ja hoikista, luonnostaan karvattomista ja ruskettuneista siroista jaloistani! Minulla on myös kiinteät ja pystyt DD-kupin rinnat 90-60-90 -vartalossani...
Miten kukaan mies voi koskaan voi haluta minua, kun minulla on näiden lisäksi vielä alaselkään ulottuvat pehmeät, kiiltävät ja paksut vaaleat hiukset sekä suuret utuisensiniset silmät? Hampaanikin ovat luonnostaan valkoiset!
Mitä teen? Miten voi korjata nämä piirteet itsessäni? :(
Apua, minulla on samanlainen ongelma! En pidä pitkistä ja hoikista, luonnostaan karvattomista ja ruskettuneista siroista jaloistani! Minulla on myös kiinteät ja pystyt DD-kupin rinnat 90-60-90 -vartalossani...
Miten kukaan mies voi koskaan voi haluta minua, kun minulla on näiden lisäksi vielä alaselkään ulottuvat pehmeät, kiiltävät ja paksut vaaleat hiukset sekä suuret utuisensiniset silmät? Hampaanikin ovat luonnostaan valkoiset!
Mitä teen? Miten voi korjata nämä piirteet itsessäni? :(
Minä taas en pahemmin rusketu, ja ennemminkin olen keskivertoa vaaleampi ihonväriltäni. Rinnat ovat A-kuppia, eivätkä mitkään "kivat ja pyöreät". Hiukseni ovat tosin pitkät ja tuuheat, mutta väriltään tummanruskeat. Hampaani eivät ole täysin suorat, eivätkä valkoiset.
Satuin vaan mainitsemaan, että itse olen hieman kateellinen naisellisemman vartalon omaaville reidekkäämmille naisille!
Mutta eihän kukaan voi olla täydellinen... - ja miten määritellään "täydellinen"? Jokainen ihminen oma yksilönsä, ja hyvä niin.
Minun suurin ongelma on itseni hyväksyminen. Ja että osaisin oppia arvostamaan itseni ulkomuotoa enemmän. Nämä asiat, kun eivät ainakaan surkuttelemalla muuksi muutu. :P -AP
Okei mitä vittua. Kauniit ja pitkät jalat on just kauniit. Itellä tosi lyhyet ja paksut. Vihaan niitä, kun ei löydä täydellisiä housuja, jotka näyttää hyvältä.
Haluaisin olla naisellisempi...