Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin viimeksi koit sellaista intohimoista ihastusta, että perhoset lentelee vatsassa?

Vierailija
24.02.2012 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohde oli työkaveri. (Olin sinkku.)

Vierailija
2/15 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta. Mutta tunne ei ollut molemminpuolinen - miten sellainen tuuri voiskaan käydä..

Siispä mä ottaisin mieluummin niin päin, että se mies olis ihan hulluna minuun, kuin että mää olisin se ainoa hulluna taas johonkuhun jolle olen vain yksi monista vaihtoehdoista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin nykyisen aviomieheni 2 vuotta sitten, ihastuin oitis ja ihastus jatkuu yhä. :)

Vierailija
4/15 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olo oli viimeksi viikko sitten ihan oman aviomiehen kanssa. Ollaan oltu yhdessä 6v ja usein vielä tunnumme kuin vastarakastuneilta. Avioliitto elää siitä, että aina välillä rakkaus puhkeaa todella kukoistukseen. Mutta todella onnellisia olemme olleet ihan koko ajan, kun olemme yhdessä olleet.

Vierailija
5/15 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastunut asiakkaaseen. Hänkin minuun kaikesta päätellen. Molemmat olemme tahoillamme naimisissa.

Vierailija
6/15 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...se alkoi. Samalla tajusin, mikä ero on ihastumisen tunteella ja hyvän (miespuolisen) ystävän ikävöinnillä (Ja tässä tosiaan on kyse vain ystävästä). Olen 17- v tyttö, mutta nyt yhtä asiaa viisaampi :D

Vierailija
7/15 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä ihastunut varattuun työkaveriin, ja tunne on uskoakseni ainakin jonkin verran, mutta koska hän on varattu niin en tietenkään yritä vampata häntä tai mitään, kunhan kattelen.

Vierailija
8/15 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä ihastunut varattuun työkaveriin, ja tunne on uskoakseni ainakin jonkin verran vastavuoroinen, mutta koska hän on varattu niin en tietenkään yritä vampata häntä tai mitään, kunhan kattelen.

Vierailija
9/15 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri vaan on niin ihana.

Vierailija
10/15 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt on jo tunteet viilenneet. Kun ei anna pirulle pikkusormea, niin se ei myöskään vie koko kättä.

Yhteiseloa takana oman miehen kanssa jo 20 vuotta, noita ihastuksia toki molemmille tulee ja menee. Meidän avioliitto on se pysyvä.

Vierailija
11/15 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta. Mutta tunne ei ollut molemminpuolinen - miten sellainen tuuri voiskaan käydä..

Siispä mä ottaisin mieluummin niin päin, että se mies olis ihan hulluna minuun, kuin että mää olisin se ainoa hulluna taas johonkuhun jolle olen vain yksi monista vaihtoehdoista..

monesti oon tätä miettinyt. Tosin mä olen alkanut epäillä, että miehet eivät oikeasti rakastu koskaan.

Kyllähän noita perhosia vatsassa toki on välillä, mutta nytkin sellaisen vuoksi, jonka suhteen ei ole mitään mahdollisuuksia.

Vierailija
12/15 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on yli 19 vuotta kun viimeksi oli perhosia vatsassa.

Olipas masentava huomio.

Vierailija
13/15 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt on jo tunteet viilenneet. Kun ei anna pirulle pikkusormea, niin se ei myöskään vie koko kättä.

Yhteiseloa takana oman miehen kanssa jo 20 vuotta, noita ihastuksia toki molemmille tulee ja menee. Meidän avioliitto on se pysyvä.

Muuten ihan samoin ajattelen, on kiva, että maailmassa on paljon ihania ihmisiä, mutta kyllä omassa liitossa kyse on suuremmasta asiasta kuin ihastuksesta.

Vierailija
14/15 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkalleen 23v sitten kun meillä oli ekat treffit tänä samana päivänä miehen kanssa.

Vierailija
15/15 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan samoin ajattelen, on kiva, että maailmassa on paljon ihania ihmisiä, mutta kyllä omassa liitossa kyse on suuremmasta asiasta kuin ihastuksesta.

miltä se oma mies tuntuu silloin, kun on ihastunut toiseen, mitä ajatuksia päässä liikkuu (esim. tuntuuko se oma vähän tylsältä vaikka sitä rakastaakin?) Mitä eroa on rakastamisella ja ihastumisella jos silloin ihastuessa se ihastus vie kaikki ajatukset ja oma mies on taka-alalla?