Kuinka monelle on käynyt niin että sossu on hukannut hakemuksen ja kaikki paperit? Suututtaa niin
paljon että itkettää :/ Eli vein kaksi hakemusta samaan aikaan, annoin työntekijälle käteen ja sanoin että tässä on kaksi eri hakemusta, toinen edellisen kuun tarkistusta varten ja toinen uusi hakemus maaliskuulle. No, tämä hakemus mikä piti tarkistaa on tehty, päätös tuli ja kun soittelin maaliskuun päätöksen perään mulle ilmoitettiin ettei koko hakemusta ole kirjattu vastaanotetuksi :/ Käskettiin soitella maanantaina uudestaan..Tosi hienoa, siinä meni tosi tärkeitä papereita, enpä älynnyt ottaa mistään kopiota koska aiemmin kun olen ttt hakenut ei ole mitään ongelmia tullut. Sellanen purkaus..
Joo ja joku taas keksii sanoa että menisit töihin ettei tarvitsisi sossussa juosta, opiskelen ammattia juuri tällä hetkellä ja opiskeluni maksan itse, eli en saa siihen kelasta mitään tukea enkä myöskään työkkäristä joten sossu on ainut paikka tällä hetkellä.
Kommentit (2)
kakkonen.
Ja joo, vahingosta viisastuu, tästä lähin otan ne kopiot ettei tarvitse itkeä perään :/
ap
Itsellenikin kävi noin vuosi sitten samoin. Työkkäri löi minut karenssiin niin piti sossun luukulle mennä pariksi kuukaudeksi. Soittelin useasti, syyttivät minua etten ole papereita toimittanut :D nauratti, sillä vein ne toimeentuloyksikön ulko-ovessa olevaan postilaatikkoon, mistä ne lopulta katosivat. Mukana oli muutama tärkeä lasku ja yksi tärkeä resepti. Ilkeä nainen puhelimessa vaan ärisi ja keski tehdä hakemuksen (jota en siis kuulemma ollut tehnyt). No, niinpä tein. Uusi hakemus käsiteltiin ja postissa tuli vanhan mukana lähetetyt paperit... Ilmeisesti oli löytynyt jonkun pinon pohjalta! Että älä vielä heitä toivoa, voi olla jonkun kasan pohjimmaisena. Harmittaa kuinka usein kaikenlaiset virastot hukkaa paperit ja hakemukset, toimeentulotukikin on ihmisen viimeinen tulon mahdollisuus. Olet siinä sitten ilman rahaa ja ruokaa kun hukkaavat paperit!