Onko muillakin mennyt maku Minityylistä?
Mä tykkäsin aikoinaan Minityylistä paljonkin. Oli persoonallisia ja paneutuneita postauksia, jossa näkyi kirjoittajan oman maku. Nyt tuntuu, että kaikki tehdään vaan mainostajia mielyttämään ja sekin mahdollisimman nopeasti ja hätäisesti. Mallistoesittelytkin tuntuvat olevan tasan sitä, mitä mainostajat myyvät..
Olisiko kellään suositella muita lastenvaateaiheisia blogeja vaikkapa blogspotin puolelta?
Kommentit (7)
vain myynti ja mainossivusto ja ainoa niistä, jolla on mitään tyyliä on Laura, mutta harvoinhan hän enää mitään minityyliin bloggaa, joskus laittaa jonkun myynninedistämisjutun.
kun tunkee naamansa joka ikiseen juttuun. En tiedä kertoo positiivista vai negatiivista itsetunnosta, mutta hauskaa ainakin on!
Ei tosiaan ole enää mitään tekemistä lastenmuodin kanssa.
julkisuus on ammatti, mallina ja maskeeraajana. Mut on sellaisia peruspeesarimammoja, kaikkea kehutaan jos joku euro kilahtaa.
kun ilmeisemmin blogataan just mitä mainostajat pyytää. En tykkää yhtään, ja luulisi noiden mainostajienkin tajuavan että ne laadukkaammat ja luettummat blogit on ihan muualla.
oikeasti kuin pari oikeasti tyylikästä (lue; minä kauppiaana mainostava) bloggaajaa, toinen on Joaksen äiti Saara ja toinen tunnettu lastenvaatesuunittelija joka bloggaa nimellä Eppusen Kaapilla.
Nää Tyylisuuntaukset ja Poikien tyyliin uusretrot-halvat vaatteet ovat niin menneiden talvien lumia, niillä on ehkä lukijansa mutta tasoa kaipaavalle Minityyli on silti parempi vaihtoehto.Näin niinkuin kauppiaan näkökulmasta.
kun ilmeisemmin blogataan just mitä mainostajat pyytää. En tykkää yhtään, ja luulisi noiden mainostajienkin tajuavan että ne laadukkaammat ja luettummat blogit on ihan muualla.
No siis Saaran blogi ja Eppusen kaapilla on onkin kaikilta osin eri sfääreissä Minityylin kanssa. Ihan kaikilla mittareilla.
Jos itse mainostaisin kauppiaana, todellakin laittaisin pennoseni mielummin muutamaan blogspotin luettuun ja fanitettuun blogiin (toinen vaikka tyttö- ja toinen poikapainoittenen), kuin Minityyliin. Kuka niitä vilkkubannereita edes jaksaa katsoa? Vrt. bloggari kertoo jutussaan nettikaupasta, sen sen sisällöstä ja näyttää lapsensa päällä vaatteita ko. kaupasta. Ei tarvitse oikeasti kahdesti miettiä. Luulen että blogspotin suosituimmissa lastenvaateaiheissa blogeissa lukijamäärätkin on varmasti isommat, kiitos hyvän verkoston.
Tai itseasiassa kun tarkemmin mietin, pysykööt ne vilkkubannerit tosiaan tällä mainossivustolla, ja luetaan ne oikeat trendit muualta ;).
jo pari vuotta paremmat blogit on löytynyt yksittäisten ihmisten kirjoittamana. mä poikien äitinä tykkään esim. poikien tyyliin ja karpaloita -blogeista.