Olen hurahtanut dubstepiin
Kommentit (13)
olet siis vain mainstreme musiikin kuuntelija :)
mainstreme wtf? Olisko mainstream? :3
-ohis
Mä taidan olla ihan pihalla ja oma poikakin on vasta 7...
En tiedä onko se dubstepiä, mut... :) Voisit tykätä myös Beats Antiquesta. Ei sekään ole, mutta... :)
Poikkeuksena mm. Skrillex joka kuulostaa robottien gängbängiltä. Ette varmasti tunnista sellasia nimiä ku bar9, flux pavilion, chrispy, professor green tai datsik :DD
Mä olin autuaan pihallani koko genrestä vielä loppukesästä kun olin ulkomaanreissulla. Kaikkialla pauhasi dubstep ja totesin vain, että kyllä tää buumi Suomeen jouluksi tulee.
Kuinkas ollakaan, nyt liuta kotimaisiakin artisteja on jossain määrin ottanut dubstepista vaikutteita musiikkiinsa :D Mutta tykkään minäkin ko. musasta, ei siinä mitään.
älkää nyt sanoko että dubstepistä on tulossa joku uus hitti niin että av-mammojenkin keskuudessa on hyväksyttävää kuunnella, ja kohta kaikki suomipopparit apulannasta antti tuiskuun miksaa sitä jotenkin kököllä tavalla biiseihinsä, voivoi.
Poikkeuksena mm. Skrillex joka kuulostaa robottien gängbängiltä. Ette varmasti tunnista sellasia nimiä ku bar9, flux pavilion, chrispy, professor green tai datsik :DD
Kuuntelen dubstepiä mm. lenkkeillessä.
Vaikuttaako se reisilihasten lisäksi myös muihin lihaksiin? Kauanko harjoittelet päivittäin?
Itsekin kiinnostunut
Vierailija kirjoitti:
Tämä tunnin lenkille.
Dubstep oli kovaa kamaa. Voittaa nykyisen nigggaräpin ja kulkuset oven välissä laulun.
Vierailija kirjoitti:
Ai tällaista on dubstep? Tulee mieleen trance jota kuuntelin joskus 90-l puolivälissä.
olet siis vain mainstreme musiikin kuuntelija :)