Onko väärin laihduttaa miehen takia?
Musta tuntuu, että mies ei enää halua mua, koska olen lihonut n.20 kg. Haluan itsekin laihduttaa itseni taas kauniiksi, mutta myös siksi että mies tykkäisi ja haluaisi mua enemmän. Se vaan jotenkin tuntuu väärältä ajattelulta ja kannustimelta. Ihan terveyden ja hyvinvoinnin takia myös haluan laihtua, mutta taitaa tuo mies olla suurin syy.
Kommentit (8)
Hei ei miehen takia tarvitse laihduttaa. Tärkeintähän on että itse on tyytyväinen omaan ulkonäköönsä ja viihtyy kropassaan. Jos kumminki haluat laihduttaa niin kannattaa kokeilla laihdutuslääkkeitä, sillä niillä pääsee hyvin alkuun ja suuremmankin määrän laihdutus helpottuu. Olen kokeillut itse Orlisat Sandozia ja se oli hyvä. käytin sitä kolme kk ja kävin reippaalla kävelyllä joka päivä. Pienillä muutoksilla saa laihdutettua ilman että joutuu kärsimään nälästä ja pahasta olosta.
miestäkin käyttää syynä. Eri asia on se, jos mies jotain uhkavaatimuksia esittäisi - silloin olisi minusta väärin laihduttaa "miehen takia".
Jos taas itse haluat laihduttaa, vaikka sitten miehen takia, niin ei kun menoks vaan!
mun mielestä on miestä kohtaan väärin päästää itsensä lihomaan kymmeniä kiloja ja lakata huolehtimasta painostaan ja hyvinvoinnistaan
Voitko oikeasti olettaa, että miehesi haluaa ryhävalasta vaikka on rakastunut naiseen.
kun lopputulemana on kuitenkin sitten se terveys, jos onnistut.
minulla 17 kilon tiputtamisen motivoijana toimi mekko, jonka ystäväni meinasi viedä kirpparille. pyysin sitä itselleni ja hän antoi sen mielihyvin. se oli monta numeroa liian pieni, mutta kaunein vaate mitä koskaan olin nähnyt, joten otin ja tiputin 17 kiloa ihan vain mahtuakseni siihen. =DD
oma mies ei siis voi mitenkään olla typerämpi syy kuin minun syyni.
jos mä lihoisin 20 kiloa niin olen varma että mieheni ei pitäisi minua enää yhtä viehättävänä ja sama toisinpäin (tai no mies on melko laiha joten se oikeastaan voisi vähän lihoa..=. Kyllä mäkin kuntoilen sekä itseni että myös miehen takia (en edes juuri nykyisen miehen vaan mahdollisen tulevan, jos eroan tms), eikä siinä musta ole mitään feministisesti ristiriitaista. Vaikka olisikin tietysti kiva, jos olisi mies, jolla on ihan sama miltä näytän, mutta eipä mullekaan ole sama, miltä mies näyttää. Ei se tarkoita, ettei millään muulla kuin ulkonäöllä ole merkitystä enkä mielestäni vaadi mitään ihmeitä, eikä mieskään.