Mitä noin 100 euron hintaista haluaisit saada 40-vuotislahjaksi?
Kommentit (10)
koru tms jos ei lahjakortti kelpaa.
Pentikin tuotteita? Sieltä löytyy vaikka mitä kivaa!
esim. keräämäni astiasarjaan lisää osia tai jonkin laadukkaan puseron/neuleen (tai lahjakortin vaateliikkeeseen, jossa tykkäisin shoppailla, mutta johon mulla harvemmin on varaa), myös kauniit pussilakanat itselle ja miehelle olis kivat (esim. Marimekkoa, en tiedä, mahtaisko satanen niihin riittää). Erityisen iloinen olisin jostain mieleisestä astiasta, esim. joku Arabian kaunis iso pullalautanen, sellainen väreiltään, joka sopisi meidän astioihin ja siihen mukaan vaikka lautasliinapaketteja samaa sarjaa. Näitä riittää, kyllä mulle kelpaisi kallis hajuvesikin, tai joku koru. Pääasia, ettei olisi mitään krääsää, jota on nurkissa muutenkin. Karmeita lahjat aikuiselle ihmiselle, joihin on kerätty johonkin koriin ties mitä kynttilää ja lautasliinaa ja härpäkettä, niitäkin on nähty! Iso herkkukori on kyllä myös kiva, kunhan sisältö on sellaista, mitkä tulee käytettyä ja joissa on pitkään päiväystä.
Aika pieni summa kyllä siihen...
Ehkäpä tuolla hinnalla voisikäydä ulkona syömässä ja juomassa pullon viiniä.
Ritva Liisa Pohjalaisella ja Lumoava-sarjalla on monia hyviä.
Jotain sellaista, mitä ei itse raaskisi ostaa.
lahjakortin seuraaviin:
hierojalla,
kampaajalle,
matkaan (esim. 10 perhettä samaan paikkaan ois jo 1 000)
kylpylään,
vaatekauppa esim stocka
jos lahjan antaja tuntee tyylini varmasti, niin jonkun huivin tai pienen korun. Jos ei, en missään nimessä mitään vaatetta tai muuta päälle pantavaa. Enkä myöskään kotiin mitään mitä en halua. Ja tuon ikäisenä olen jo ostanut itselleni asiat mitä oikeasti haluan.
Samppanjaa tms hemmottelua mitä ei tule itse hankittua.
kauneushoitolaan