Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ex nuoleskelee mun vanhempia X/

Vierailija
24.02.2012 |

argh. mulla itsellä mennyt hiljattain välit poikki vanhempieni kanssa. syynä, että olen ottanut lapsuuden kaltoinkohteluani esille ja vanhemmat tästä syystä poikkasseet välit. Mulla eksän kanssa kaksi lasta, nyt hiihtoloman lapset olleet isänsä kanssa 600 km päässä ent kotiseuduilla. Eksäni kuljetellut lapsia vanhemmilleni ja viettänyt siellä aikaa lasten kanssa enemmänkin (tämän luin fbstä) ärsyttää!!!!!!!!!!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teininä. vakoilua ja hiplailua.

Vierailija
2/6 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taustalla, mutta meidän äiti on meidän ex-miehien puolella vaikka nää ois ollu väkivaltasiakin. Siis ymmärtää ja sympatiseeraa heitä, me kun ollaan niin itsepäisiä ja ilkeitä me tytöt.

Äitini ei ole koskaan todella tukenut mua, vaan aina vaan ymmärtänyt. Raivostuttavaa, pitää sellaisia "terapiakahvihetkiä" näille miehille kun käyvät itkemässä kurjaa kohtaloaan. >:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulema ärsytin ukkoa,niin siks se hajotti paikkoja...Ookei...

Ja loppuajan suhteesta kuljin varpaisillani että

en vaan sano tai tee mitään mikä "ärsyttää".

Mies kun oikeasti raivostui ihan mistä vaan.

Vierailija
4/6 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et mun ja eksän erosta reilu kohta 4v, olen uudessa liitossa ja odotan lasta "uudelle" miehelle. Äitini ei ole hyväksynyt uutta puolisoani ja ei esim tule koskaan käymään tms, myöskään raskaudesta ei edes onnitellut. Samaan aikaan tämä eksäni kulkee ex-anoppilassa nuolemassa persettä...ap kihisee kiukusta.

Vierailija
5/6 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot vaan kiitollinen, että eksäsi hoitaa lasten ja isovanhempien välit, niin sun ei tartte nähä niitä.

Tosin jos isäsi on tuollainen, niin en kyllä ehkä lapsia haluisi päästää mummolaan... :/

Ehkä kannattaa sanoa vanhemmille ja miehelle, että jos lapsilta tulee yhtään sellaista viestiä että niitä käytetään hyväksi, teet HETI rikosilmoituksen.

Vierailija
6/6 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei ollut tuollaista kaltoinkohtelutaustaa. Vanhempieni mielestä jätin turhaan "hyvän miehen" (ja todella väärässä olivat siinä) ja ex piti huolta, että tämä kuva säilyisi mielistelemällä vanhempiani. Vanhempani pitivät yhteyttä exääni, mutta eivät minuun. Ex vei lapsia sinne hoitoon kun lähti itse ryyppäämään - että sellaista.