Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jyväskylä - Paras itsepalvelukirppis

Vierailija
23.02.2012 |

Olen uusi jyväskyläläinen ja olisi aika vähän myydä tavaroita. Mikä on paras itsepalvelukirppis? Säilytystilan vähäisyyden vuoksi pitäisi päästä nyt eroon etenkin ylimääräisistä astioista, liinavaatteista, kirjoista, koriste-esineistä (tauluja, lamppuja, antiikkiakin joukossa). Minne kannattaisi viedä?

Ja onko kesällä sitten jotain hyviä ilmaisia kirpputoreja?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä olikin hieman vanha ketju, mutta pakko kertoa, jos jollakin vielä on tarvetta..

Kävin itse Kortepohjassa Salamakaupassa (www.salamakauppa.fi), kun näin kyseisen paikan mainoksen, jossa mainittiin, että ostavat suoraan tavaraa. Parin kuukauden ikäisen pirpanan kanssa ei olisikaan aika riittänyt mihinkään myyntitouhuihin, joten sovittiin tuolla henkilökunnan kanssa, että kerään tavarat kotona kasaan ja he noutavat ja maksevat sitten sopimuksen mukaan. Kätevää!

Kirpparilla.fi oli myös mieleeni, tosin siellä hurahti aina vähän enemmän aikaa, kun kierteli :)

Vierailija
2/14 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälän iso kirpputorimarket voisi olla noille tauluille jne. hyvä paikka, vaikka muuten mielestäni se on mennyt sellaiseksi trokareiden melskauskentäksi, jossa puolet pöydistä tuntuu olevan jollain vakimyyjillä, jossa ylihinnoiteltu kama seisoo vuodesta toiseen. Mutta toisaalta tein esim. isoisäni kuoltu siellä ihan yllättäen ison tilin juuri tauluilla, seinalautasilla, koriste-esineillä, astioilla jne. joita kukaan ei perikunnasta ei huolinut. Seppälässä käy paljon väkeä, mutta myös varkaita, eli kaikkeen arvokkaampaan hälyttimet tai sinne tiskin taakse myyntiin.

Silinteri on ollut ehkä paras yleiskirppis,jossa esim. uudenveroiset lasten merkkivaatteet ovat menneet hyvällä hinnalla kaupaksi, mutta n. kuukausi sitten siellä meni tosi huonosti kaupaksi oikeastaan yhtään mikään ja tyhjiä pöytiä näkyi, mikä on yleensä kirppiksen kuoleman ensimerkki.

Nyt ilmeisesti kirpparilla.fi kirppis vetää, mutta tuolla en ole myynyt eli en osaa sanoa.

Vekaratorilla meni kanssa jossain vaiheessa hyvin lastenvaatteet, siistit ja merkkisellaiset, mutta nyt en ole pitkään aikaan siellä myynyt kun tuntuu olevan lähinnä vauvojen ja taaperoiden kamppeisiin keskittynyt. Tämä siis lastentarvikekirppis, eli ei sovi ap sun tarkoituksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Seppälä voisi sitten olla hyväkin. Meillä on justiinsa kanssa perinnöksi saatuja tavaroita, joita olisi kyllä kiva säilyttää mutta tiloja ei ole. Tästä sun vastauksesta oli paljon apua. Kiitti!

Vierailija
4/14 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälän iso kirpputorimarket voisi olla noille tauluille jne. hyvä paikka, vaikka muuten mielestäni se on mennyt sellaiseksi trokareiden melskauskentäksi, jossa puolet pöydistä tuntuu olevan jollain vakimyyjillä, jossa ylihinnoiteltu kama seisoo vuodesta toiseen. Mutta toisaalta tein esim. isoisäni kuoltu siellä ihan yllättäen ison tilin juuri tauluilla, seinalautasilla, koriste-esineillä, astioilla jne. joita kukaan ei perikunnasta ei huolinut. Seppälässä käy paljon väkeä, mutta myös varkaita, eli kaikkeen arvokkaampaan hälyttimet tai sinne tiskin taakse myyntiin.

Silinteri on ollut ehkä paras yleiskirppis,jossa esim. uudenveroiset lasten merkkivaatteet ovat menneet hyvällä hinnalla kaupaksi, mutta n. kuukausi sitten siellä meni tosi huonosti kaupaksi oikeastaan yhtään mikään ja tyhjiä pöytiä näkyi, mikä on yleensä kirppiksen kuoleman ensimerkki.

Nyt ilmeisesti kirpparilla.fi kirppis vetää, mutta tuolla en ole myynyt eli en osaa sanoa.

Vekaratorilla meni kanssa jossain vaiheessa hyvin lastenvaatteet, siistit ja merkkisellaiset, mutta nyt en ole pitkään aikaan siellä myynyt kun tuntuu olevan lähinnä vauvojen ja taaperoiden kamppeisiin keskittynyt. Tämä siis lastentarvikekirppis, eli ei sovi ap sun tarkoituksiin.

vuoksi myynti on alkanut laskea. Salamakauppa Kortepohjassa on ihan ok, siisti, melko pieni ja opiskelijoiden suosima.

Vierailija
5/14 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käymässäJyväskylässä ja menen lauantaina kiertää kirppiksiä:-). Täältä löytää aina jotain kivaa...

Vierailija
6/14 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taitaa olla vähän vielä hiljaista aikaa. Pitäiskö muuten jossain asiasta ilmoittaa, sillä myyntiin on menossa ainakin Iittalaa (Aurora-sarjan laseja ym.), Arabian seinälautasia, miltei uusia lakanoita ym.

Vierailija
7/14 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-jyskyläinen

Vierailija
8/14 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälä ottaa muuten sitten myyntiprovision, en muista kuinka paljon se on. Nuo muute eivät ota.

Sinuna möisin noi Arabian seinälautaset jne. huutonetissä, mulla jäi Seppälässä arvokkaimmat, eli harvinaisimmat vuodet (Kalevala) myymättä, mutta menivät huutiksessa ihan saman tien. HUOM! Jos sulla on Kalevala-sarjaa (ja muitakin) niin tarkista eri vuosien hinnat, niissä on valtava ero, harvinaisimmat vuodet ovat jopa 200 € arvoisia ku taas "bulkkivuosista" saa 20 €. Olen ikuisesti kiitollinen Seppälän kirppiksellä mua neuvoneelle trokarille joka tuli kuiskaamaan että älä myy noin halvalla, älä vaikka ei menis täällä kaupaksi. Ja mulla oli sentään hinta yli 100 € yhdelle lautaselle.

Vierailija
9/14 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälä ottaa muuten sitten myyntiprovision, en muista kuinka paljon se on. Nuo muute eivät ota.

Sinuna möisin noi Arabian seinälautaset jne. huutonetissä, mulla jäi Seppälässä arvokkaimmat, eli harvinaisimmat vuodet (Kalevala) myymättä, mutta menivät huutiksessa ihan saman tien. HUOM! Jos sulla on Kalevala-sarjaa (ja muitakin) niin tarkista eri vuosien hinnat, niissä on valtava ero, harvinaisimmat vuodet ovat jopa 200 € arvoisia ku taas "bulkkivuosista" saa 20 €. Olen ikuisesti kiitollinen Seppälän kirppiksellä mua neuvoneelle trokarille joka tuli kuiskaamaan että älä myy noin halvalla, älä vaikka ei menis täällä kaupaksi. Ja mulla oli sentään hinta yli 100 € yhdelle lautaselle.

Pitää tarkastaa vuosiluvut. Kalevala-lautasiakin löytyy. Osuipa sun kohdalle reilu ihminen. Olisihan hän voinut ne ostaa ja myydä kalliilla vaikka huutiksessa.

Vierailija
10/14 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko kesällä sitten jotain hyviä ilmaisia kirpputoreja?

[/quote]

Kesälauantaisin on Sepänaukion kirpputori lauantaisin (ja sunnuntaisin???). Myyntipaikan hinta on muistaakseni 5 euroa. On ulkona siis. Ainakin vaatteita siellä on ollut kovasti myynnissä.

Vierailija
11/14 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne sitten kesälauantaisin!

Vierailija
12/14 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne sitten kesälauantaisin!

Vierailija
13/14 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen tätä. Onko kellään antaa vinkkiä olisiko Silinteri vai Centrum parempi? Kirpparilla.fi kirpparille en edes suostu viemään enää ikinä. Niin töykeä henkilökunta ja ystvältäni pöllittiin kaikki lasten merkkivaatteet jne. Joten Centrum vai Silinteri?

Vierailija
14/14 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpisenkirppis.fi !