Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieras hius sängyssä :)

Vierailija
23.02.2012 |

Löysin parisängystämme hiuksen, joka ei ole minun. Oletan sen olevan naisen hius, värjätty ja pitkähkö. Nyt villejä arvauksia, mistä se hius on tullut?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin parisängystämme hiuksen, joka ei ole minun. Oletan sen olevan naisen hius, värjätty ja pitkähkö. Nyt villejä arvauksia, mistä se hius on tullut?

varsinkin jos löhöilee sängyssä päivävaatteissa tai pesee petivaatteiden kanssa housuja yms, helposti kulkeutuu sänkyyn asti.

tietysti vastaan jo seuraavan 20 vastaajan puolesta että se pettää sua samalla kun syötät vauvaa/lapsia/itseäsi keittiössä, ja se punapäänoita kiipee ikkunasta teidän makuuhuoneeseen. Jssap.

Vierailija
2/14 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette töissä istuneet samalla tuolilla ja kulkeutunut vaatteissasi teidän sänkyyn.

Miehesi on syytön, sillä hänellä on lyhyet hiukset, eikä muita naiskontakteja

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ole voinut kulkeutua sitä kautta. Enkä löhöile päivävaatteissa sängyssä. Enkä keksi ketään tuttua, jolla olisi sen väriseksi värjätyt hiukset. Miehellä on tosi vähän naispuolisia työkavereita.

Eikä mun mies edes petä mua, ei ainakaan meidän sängyssä ;D

Silti se siellä oli.

Vierailija
4/14 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän siellä kävin.

Vierailija
5/14 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no tarhantädin hius se voisi teoriassa olla. Aika epätodennäköistä mutta siellä ainakin olisi yksi sen värisellä tukalla.

Pesutuvasta se ei ole. Ei vain ole.

ap

Vierailija
6/14 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olla vaikka mistä, mutta miten voit olla ihan varma ettei se ole miehen jäljiltä?

Vierailija
7/14 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olla vaikka mistä, mutta miten voit olla ihan varma ettei se ole miehen jäljiltä?

ennenkun se mies hirtetään täällä kulkusistaan kattoon. Se hius on ihan hyvin voinu tarttua vaatteisiin vaikka kaupassa. Tulla kirjan välistä, tai ihan vaikka ikkunasta kun tuulettaa ja joku pudistelee mattoja tai lakanoita viereisellä parvekkeella.

Ja siis oikeesti, tää on ihan kiva ketju, jatketaan arvailua ja uskotaan ettei tässä nyt mitään salaliittoa ole taustalla, joohan?

Vierailija
8/14 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne teidänkö sänkyyn mä sen oon kadottanut:

No sen on pakko ollut jäädä silloin, kun mä kävin ottamassa mällit pimpulaani sun mieheltä;)

Ootko kiltti, ja jätät sen vaik siihen sun yöpöydälle, niin voin poimia sen matkaan, kun tuun saamaan seuraavan hoidon sun ihanalta mieheltäs. Kiitti etukäteen.:)

Vierailija
9/14 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen on pakko ollut jäädä silloin, kun mä kävin ottamassa mällit pimpulaani sun mieheltä;)

Ootko kiltti, ja jätät sen vaik siihen sun yöpöydälle, niin voin poimia sen matkaan, kun tuun saamaan seuraavan hoidon sun ihanalta mieheltäs. Kiitti etukäteen.:)

Ap. hei! Oliko toi liikaa pyydetty?

Vierailija
10/14 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitin sen jo menemään. Jos sulla on pula hiuksista, ota sieltä meidän sängystä niitä mun hiuksia! Ne on kyllä ihan erivärisiä ja -laatuisia kuin sun mutta jos ne kelpais ;)

ap

Vierailija
11/14 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mistä vaan voi tuollaienn hius tulla.

Vierailija
12/14 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tosi tosi harvoin yksin kotona. Meillä on siis muuta perhettä yleensä paikan päällä. Joten jos sillä joku hoito olisi niin ahkä kuitenkin muualla kuin kotona. (enkä usko että on)

Ja kuka nainen haluaisi kuksia hoitonsa vaimon sängyssä?? Nukutuissa lakanoissa?? :D

Ikkunassa on hyttysverkko (joo-o, talvellakin) eikä sieltä voi hiusta lentää sisälle. Ehkä se tarhantäti on mun paras arvaus (on siinä hiuksella vaiheita, tädin päästä lapsen vaatteisiin, lapsen vaatteista äidin vaatteisiin ja päivävaatteista yövaatteisiin tai jotenkin muuten niihin lakanoihin).

Vierailija
13/14 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies on halaillu jotain naista, hius tarttunu vaatteisiin ja siitä teidän sänkyyn.

Multa lähtee ainakin hirveesti hiuksia, pitää aina käydä "salarakas" läpi ennenkun se lähtee kotiin, ettei vie mun hiuksia vaimon silmiin, varsinkin kun ovat melko räväkän värisiä :P

Vierailija
14/14 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitin sen jo menemään. Jos sulla on pula hiuksista, ota sieltä meidän sängystä niitä mun hiuksia! Ne on kyllä ihan erivärisiä ja -laatuisia kuin sun mutta jos ne kelpais ;)

ap

Kröhm! Joo näin kevättalvesta tukkaa todella lähtee, enkä oo kovin ronkeli, kuten varmaan "sattuneesta" syystä ootkin huomannut, joten kyllä ne sun hiuksetkin mainiosti kelpaa:) Otan sitte seuraavalla kerralla niitä, kun käyn teidän sängyssä pyörähtämässä.

Kyllähän sä voisit jättää myös jotain pikku kotihommia mun tehtäväksi. Voisin vaikka ottaa vaihtaa ne lakanat ja laittaa likaiset koneeseen pyörimään. Missä sulta löytyy puhtaita, niin pääsettekin seuraavan kerran mun jäljiltä kellimään puhtaille ukkos kanssa.;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan