Olen himohurmaaja: isken vanhempainilloissa!!!
Jos olet pois ja miehesi tulee yksin, niin voit olla varma, että minulla on miehesi kanssa kovaa flirttiä!
Olen hyvännäköinen, piukkapeppuinen ja nokkela. Viimeksi koulun myyjäisissä tuli taas todistettua, että puolet lapseni luokan isistä ovat lätkässä muhun. Niitä teidän miehiä on helppo hurmata, kun kotona makaa sohvalla uliseva ryhävalas.
Kommentit (12)
Helsinki ja J.
Olin leiponut myyjäisiin ihana piirakan, jota myin pöydän takana. J kuiskasi mulle, että onneksi silmänruokaa saa katsella ilmaseksi. Sitten ryhävalas-eukko tulikin keskeyttämään jutustelumme... Oikeastaan J olisi ainoa, jonka kanssa voisin mennä pidemmälle. En tietekään mene, ettei lapsen maine mene koulussa.
pidä hyvänäs koko kalapuikkoviiksien rypäs. Me muut kalastellaan jo tuoreempaa fisua.
Jos olet pois ja miehesi tulee yksin, niin voit olla varma, että minulla on miehesi kanssa kovaa flirttiä!
Olen hyvännäköinen, piukkapeppuinen ja nokkela. Viimeksi koulun myyjäisissä tuli taas todistettua, että puolet lapseni luokan isistä ovat lätkässä muhun. Niitä teidän miehiä on helppo hurmata, kun kotona makaa sohvalla uliseva ryhävalas.
liseva ryhövalas?
ne kotona olevat miehet on myös jonkinlaisia ryhävalaan tapaisia örkkejä koska ilmeisesti niiden naisia on myös hyvin helppo hurmata. Mun melkoisen hyvännäköinen espanjalainen mies on valitellut ainakin ettei halua mennä tuollaisiin tilaisuuksiin kun ei jaksa sitä tuijottamista ja selvästi tarkoitusperällisiä juttelemaantuloyrityksiä. Hän vaivaantuu siitä vaan vaikka yrittääkin olla kohtelias tietysti ja päästä tyylillä eroon "himohurmaajista", jotka tietysti tulkitsevan senkin että on se ihastunut kun ei suoraan päin naamaa haistatellut vaan jopa hymyili.
Lapsen koulussa on komeita isiä ja koko hommassa on parasta se, ettei minun tarvitse kuin vilkaista komistusta niin hän jo keksii tekosyyn tulla kysymään jotain.
Hauska yhteensattuma on, että myös tyttäreni on luokan suosituin oppilas. Aina kuulemma kehutaan vaatteet ja kerrotaan, kuinka halutaa meille käymään. Epäilemättä isi voisi tuoda. ;)
palaa mun luo ja jatkaa sitä mihin jäi, eli konvehtien syöttämistä mulle sohvalla!
Minä,minä,minä ihmiseltä.
Olen aina harrastanut liikuntaa ja laittanut itseäni, olen siis tehnyt töitä sen eteen, että olen helvetin hyvännäköinen.
Tämä on minun elämäni, joten totta kai olen minä, minä ja minä.
Mun komea mieheni ainakin haluaa laittaa tuollaisille syöjättärille luun kurkkuun, olemalla noteeraamatta mitenkään erityisesti. Hän on liian älykäs tuollaisen ulkoisesti kauniin, (sekin on makuasia) sisäisesti ruman vosun metkuihin. Ei ole kyllä tarvettakaan pitää peliä muiden naisten kanssa kun kotona saa huomiota, hyväksyntää, seksiä ja hellyyttä....
mun miehen perässä sun kaltaset yrittää kans juosta, aika huvittavaa sivusta seurata sitä epätoivon määrää :D
Paikkakunta ja isän etunimen kirjain, edes yhden?