Mitä mieltä? Meillä on 4 kissaa!
Siksi kysyn kun toiset ovat kauhuissaan asiasta mutta itse en näe tässä mitään ihmeellistä.
Enemmänkin haluaisin mutta se ei ole enää mahdollista.
Kommentit (35)
Kaikki aitoja maatiaisrotuisia ja rakkaita perheenjäseniä. Vanhin on 14-vuotias ja nuorin on alle 1. Kaikki on myös leikattu.
Kaikki aitoja maatiaisrotuisia ja rakkaita perheenjäseniä. Vanhin on 14-vuotias ja nuorin on alle 1. Kaikki on myös leikattu.
Onko ne sisäkissoja vai käyvätkö myös ulkona?
Asutte ilmeisesti melko isossa talossa? Maalla?
Teillä on varmaan karvoja joka paikassa, puistattavaa!!! Mä en vois kuvittellakaan ottavani minkään sortin eläintä koska inhoan likaa ja epäjärjestystä. Meillä normi perhe 2 aik & 2 lasta ja vaikka siivooja käy kaks kertaa kuussa niin silti siivoan kunnolla itse 2 kertaa kuussa ja viikolla imuroin useita kertoja. Mun miehen veljen perheellä on epämääräinen määrä eläimiä ja mä oon sanonut että ei meidän lasten tarvitse ottaa esim. kenkiä pois siellä kyläilessämme. Ne kun saapuvat meille kylään niin aina kuuluu niiden suusta että kuinka teillä voi olla näin siistiä vaikka meillä minusta ihan normaalia.
Yäk! Lisänä täynnä oleva keittiönroskis niin lemu on taattu!
Jonkun ikäsinä niitten lapsien pitäs oppia olemaan rikkomatta ja sotkematta, kissoille sitä on vähä hankalampi opettaa. Sen huomaa ehkä siinä jos vauva puklaa ni siihe suhtautuu ku kissan pukluun. Isomman pitäs tietää mennä vessaan.
Välipäivinä karvat lähtee sohvasta tarrarullalla ja kuivausrumpu ottaa puhtaista tekstiileistä karvat. Ja minä olen todellakin siisteysintoilija itsekkin. Musta ois törkeetä jos meille tultas kengät jalassa.
Onko ne sisäkissoja vai käyvätkö myös ulkona?
Asutte ilmeisesti melko isossa talossa? Maalla?
Maalla ja ihan korvessa asutaan. Kissat käyvät paljon ulkona. Sisällä on kaksi kissanvessaa. Ne eivät haise, koska käytämme kristallirakeita. Mutta isoimmat kissat käyvät mieluiten ulkona tarpeillaan.
-10-
Roskis menee aina ulos kun alkaa olee vähänkin täynnä. Kakka ja pissi ei haise koska käytän pellettejä. Kakka menee suoraan vessanpyttyyn heti kun sitä tulee laatikkoon.
joka päivä imuroidaan, ja ei kyllä haisekaan, niin kuin tuolla jo aiemmin sanoin että ruokasooda sitoo hajua ja kun laatikon siivoaa vähintään kerran päivässä ei synny mitään hajuja... Juu ja keittiön roskiskaan ei kyllä ole täynnä eikä haise, en ymmärrä miksi sitä roskista ei vietäisi ulos heti kun on täynnä tai haisee???
ap
ei tarvis toista kertaa tulla jos kengät jalassa tulis. Imuroin joka päivä, laatikot siivoan päivittäin, tasot ja lattiat pyyhin 3-4x viikossa, pari kertaa viikossa teippiharjaan sohvan jos on karvaa. Niin ja elukat harjaan säännöllisesti niin ei irtoa sitä karvaa niin jumalattomasti. Ja näin olen tehnyt jo monta vuotta. Meillä ihmiset ihmettelee kuinka voi olla niin siistiä vaikka eläimiä on niin paljon;)
t. se eka vastaaja.
3 leikattua sisäkissaa, 2 kania, 4 lasta ja kauhea määrä liikuntaharrastuksia. Mä yritän pitää itseni aisoissa, etten ota lisää kissoja. Kilpikonnasta haaveilen... ehkä joskus, kun ei ole kaneja... Nyt ei oikein ole tilaa enemmälle määrälle elukoita. Kissoilla on 3 hiekkalaatikkoa, niistä kerään jätökset päivittäin. Pupuilla kulmavessa, sen siivoan vähintään joka toinen päivä.
Minun 60 vuotta syksyllä täyttävällä mummollani on 4 koiraa. Hän asuu 55 neliöisessä kaksiossa rullatuolissa olevan miehensä kanssa ja heillä on tosiaan 4 koiraa, onneksi tiibetinspanieleita, eli pieniä. Välillä siellä on kyllä ahtaan tuntusta, mutta hyvin ovat siellä elelleet tällä poppoolla kohta 5 vuotta. vanhin koira 13 ja nuorin kesällä 5.
Meillä on 2 kissaa ja nuo kaksi pärinäkonetta ovat kyllä elämäni valo <3 Mieluusti kasvattaisin kissalaumaani vielä 1-2 kissalla, mutta ainakaan tällä hetkellä moinen ei ole mahdollista; pieni asunto ja ei niin hyvä taloustilanne hillitsee kyllä himoa hankkia enempää kissoja.
Koirastakin silloin tällöin haaveilen, vaikka enemmän kissoihin päin olenkin. Mutta ei ole koirankaan aika nyt, ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa.
Vaikka onkin vanha ketju niin aina täältä kissaihmisiä löytynee. Meillä oli 3 kissaa, joista 2 samasta pentueesta. Toinen kuoli hiljattain ja jäljelle jääneet 2 surevat kovasti. Toinen on aivan apaattinen (normaalisti leikkisä ja iloinen), toinen etsii ja itkee. Onko kellään kokemusta tälläisestä? Miten pian ottaisitte uuden kissan? 3 kissaa on meillä minimi ja pentu tulee jossain vaiheessa, se on jo päätetty. Olen kuitenkin totaalisen hullaantunut erääseen nuoreen aikuiseen, ja haluaisin antaa myös sille kodin. Koitan miettiä mikä olisi paras kissojemme kannalta, stressaantuisivatko liikaa? Kyseessä 8 ja 6- vuotiaat leikatut urokset. Kuollut oli uros myös, samoin tulevat kissat. Olisiko 4 jo liikaa? Tilaa meillä kyllä on.
ja joka päivä siivoan sen. Ainakaan sitä emme itse haista että meillä joku oaha haju olisi, välillä siivoan kaksikin kertaa päivässä, helmpompi se on useasti siivota.
Eräs kaveri ihmetteli kun heillä on 3 kissaa ja haisee ihan kauheasti ja meillä 4 eikä haise ollenkaan, vaikuttaa varmaan sekin että meidän kissat on kaikki leikattuja ja kun laittaa sruokasoodaa hiekan joukkoon niin se sitoo hajua.
ap