Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyytääkö miehenne anteeksi lahjoilla/teoilla?

Vierailija
23.02.2012 |

Meillä on ollut isoja riitoja ja mies on mokannut aika pahasti. On loukannut minua ja jättänyt huomiotta. (En nyt jaksa tämän tarkemmin selittää.)

On kyllä pyytänyt anteeksi (mikä on tietenkin tärkeää), mutta jotenkin olisin odottanut jotain vähän suurempaa elettä. Olisi vaikka hemmotellut mua jotenkin, ostanut kivan lahjan, vienyt syömään tms.

En nyt tarkoita, että pelkällä lahjomisella saisi anteeksi, mutta jotenkin odotin, että tekisi jotain edellämainituista osoittaakseen rakkauttaan tai saadakseen mieleni paremmaksi.

Olenko ihan hölmö kun tällaisia odotan?

Miten teidän miehenne teitä huomioivat?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: utelias ap

Vierailija
2/3 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota pitäisi pyytää anteeksi. Jos hän sanoo jotain, jota en ymmärrä, kysyn tietysti mitä hän tarkoittaa ja päinvastoin.

Toki tähän vaikuttaa se, että olemme aikuisia emmekä huuda toisillemme jos olemme kiukkuisia. Se kiukun syy on aniharvoin toisessa ihmisessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus olen riidan jälkeen odottanut jotain, mutta koskaan ei ole millään lepytellyt. Ja se ottaa pattiin.Ja se että on niin itsepäinen ettei voi heti tunnustaa että on väärässä vaan jatkaa mykkäkoulua tai yrittää olla niinkuin ei mitään riitaa olis ollutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä