Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Herään ajoittain siihen, että kuulen selvästi kun joku

Vierailija
23.02.2012 |

kuiskaa kovaa "äiti". Saatan kuulla äänen kerran vielä hereillä ollessani. Menen lasten huoneeseen katsomaan onko jokin hätä, mutta kaikki nukkuvat. Aamulla kun kysyn asiasta, kukaan lapsista ei ole nähnyt pahaa unta tms.

Pelottavaa!!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääneltä kuka se on mitä sillä on asiaa. Kaija Juurikkalan kirjassa Varjojen Taika on omakohtainen kertomus joka sai alkunsa tämäntyylisistä tapahtumista. Tietysti asialle voi olla monta selitystä.

Vierailija
22/33 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuullut tuollaisia ääniä ja kuiskauksia läpi elämäni. Minusta se liittyy ihan selkeästi siihen että silloin on joko unessa tai horteessa, tai sitten hormonit on sekaisin raskausaikana ja synnytyksen jälkeen. Aivot tekee kaikenlaisia tepposia, ei niille ole muuta syytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä herään silloin tällöin ovikelloon joka ei todellakaan ole oikeasti soinut! Usein sillon kun ollaan lasten kanssa keskenään kotona ja mies on yövuorossa!! Se on todella pelotavaa. Aika paha tuo ap:n äiti-kuiskaus! Hui!

mieheni hermostui mun ravaamiseen ja irrotti ovikellon, no meni 2 päivää niin heräsin koputukseen enpä sitten enää käynyt siellä ovella.

Vierailija
24/33 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääneltä kuka se on mitä sillä on asiaa. Kaija Juurikkalan kirjassa Varjojen Taika on omakohtainen kertomus joka sai alkunsa tämäntyylisistä tapahtumista. Tietysti asialle voi olla monta selitystä.

Kerrotko lyhyesti mitä kerotmuksessa tapahtui. Kiinnostaa ja ei ole nyt tähän hätään mahdollista päästä lukemaan tuota kirjaa.

Ja mistä tuo kirja muutenkin kertoo?

Vierailija
25/33 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/33 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin kovaan kolahdus-ääneen, joka on aina samanlainen. Mitään syytä en ole tuolle kolahtelulle keksinyt.

Vierailija
27/33 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin tänä aamuna kuiskaukseen. Kuiskaus kuulosti nuoren naisen kuiskaukselta ja se sanoi toistuvasti "Help me", arviolta 3 metrin päässä vuoteestani. Kuiskausta toistui arviolta 5-6 kertaa ja se hiljeni vähitellen, parin viimeisen kuiskauksen kohdalla kuulosti kuin kuiskaaja olisi lähtenyt pois päin ja viimeinen kuiskaus tuli jo kauempaa. Kuiskausta kesti jopa 10-15 sekuntia ja ehdin sen aikana miettiä mistä se kuiskaus tulee: onko minulla jokin kaiutin jäänyt päälle tai tietokone ja tuleeko ääni netistä vai ulkoa. Joskus herätessähän saattaa kuulla sekunnin pari verran ääntä unten maailmoista, mutta tämä kesti pitkään ja tuntui kuin olisin herännyt tähän kuiskaukseen vain noin 3 tunnin yöunen jälkeen.

Vierailija
28/33 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuullut lapsesta asti harvoin jonkun huutavan oman nimeni korvaani. Olen kyllä aina tiennyt että liittyy nukahtamiseen.

Samoin olen päiväunia hyvin väsyneenä nukkuessa kuullut noita oven aukeamisia ja ovikelloja ym.

Ne teistä, joilla noita ääniä kuuluu vaikka ette ole juuri nukahtamassa tai juuri heräämässä, eikä kyse voi olla unihalvauksesta (olet nukkumassa, mutta mieli herää kokonaan tai osittain, kroppa nukkuu), menkää juttelemaan lääkärille. Ei ne ole henkiolentoja jotka nukahtamiseen liittymättömästi teille juttelevat, vaan psyykkinen ongelma.

Vierailija
29/33 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut vastaavia, tyttäreni huutavan äitiä tai ovikellon kilahdusta, tapahtuneet juuri siinä unen ja valveen välillä. Oma päähän ne äänet tuottaa tai sitten muuttaa jonkin todellisen äänen muuksi. Ei pelota, ennemminkin oon kiinnittänyt huomiota että tapahtuu silloin kun olen stressaantunut ja ahdistunut muuten, ehkä jotain postraumaattista, mielen kummituksia siis joita turha pelätä. Jos noita ääniä kuulee kun varmasti hereillä niin sitten lääkäriin kertomaan asiasta tai jos siis ahdistavat liikaa.

Vierailija
30/33 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen herännyt siihen kun tunnun liukastuvani ja potkaisen kovaa toisella jalalla ilmaa.

ja joskus darrassa herään siihen kun joku karjuu korvaan vaikka ei ketään missään oliskaan

Vierailija
31/33 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika väitti pienenä, että häntä seurataan, että "ne katsovat, että kaikki on hyvin".

Poika lähti pari viikkoa sitten armeijaan ja sen jälkeen on keittiössä alkanut putoilla tavaroita. Tiskipöydällä oleva tyhjä kattila päätyi lattialle, liedellä oleva leivinpelti koki saman kohtalon, pakastimen päälle jätetty kukkamaljakko kaatui jne.

Yritän asennoitua niin, että "ne" ovat vain toimettomia ja odottavat poikaa kotiin. Tosin aika outoa katsoa, miten tukevasti nurkkaa vasten nojaava pölynimurin "putki" yllättäen kääntyy kohti keskilattiaa ja kaatuu siihen.

Vierailija
32/33 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiskaaja saattoi olla sama nainen, joka suuteli minua kerran unessa. Maistui erikoiselta, mutta tuntui todelliselta. Ymmärsin suutelin olevan toisesta maailmasta. Kummituksille varmaan löytyy kolmenlaisia selityksiä: henkiolentoja, enkeleitä ja ulkoavaruuden humanoideja (tai UFO:jen käyttämien laitteiden hologrammiheijastumia ja keinotekoisesti tuotettua viestintää). Nämä 3 erilaista selitystä eivät välttämättä ole ristiriidassa keskenään.

Kummittelu on ajoittain seurannut minua pienestä pitäen, aika harvinaista silti. Täällä asunnossa mm. televisio on mennyt itsestään päälle poissa ollessani, keittiöön on kerran sytytetty valo poissaollessani, samoin vessaan. Selittämättömiä ääniä kuulunut välillä ja muutama muukin selittämätön tapahtuma. Kerran kirjahyllyssäni kaatui pieni kirjanen itsestään ylimmällä hyllyllä. Nousin tikkaiden kanssa katsomaan mikä se oli, jos se vaikka olisi viesti tältä kummittelevalta taholta. Kirjanen oli kirjanen lapsuudestani: suojelusenkeleistä. En edes muistanut sellaista hyllyssäni olevan.

Asioita tapahtuu tuonpuoleisissa ja ihmisen ulottumattomissa maailmoissa ja välillä jostain selittämättömistä syistä tuonpuoleisesta halutaan olla yhteydessä tähän maailmaan.

Vierailija
33/33 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin heräsin puolen neljän maissa johonkin tarinaan mutta en tiedä mistä se tuli. Aivan kuin joku olisi ravistellut jotain pussia vaikka kotonani ei ole ketään muuta. Säikähdin kovasti.