Harmi että Victorialle syntyi tyttö, jokainen mies haluaa oman pojan
Victoriallakin jo sen verran ikää että toista vauvaa ei välttämättä tulekaan.
Kommentit (12)
Vanha kansa sanoo, aina tehdään ensin tyttö. Ja miksei toista vauvaa tulisi. Onhan nuilla varmaan sen verran rahaa että konstit on muutkin kuin luomu.
Victoriallakin jo sen verran ikää että toista vauvaa ei välttämättä tulekaan.
Tytöt rules!
Ehkä Victoria halusikin ensisijaisesti lapsen, eikä poikaa tai tytärtä. Ei sillä sukupuolella ole mitään merkitystä tämän päivän maailmassa.
ja Kaarle Kustaalla ei ollut munuaissairautta
Victoria on 34½v ja ehtii hyvin tehdä vaikka kuinka monta.
Munuaiset ei mitenkään vaikuta siittiöiden määrään. Ja eikös se anoreksia ole parantunut. Yleensä kun ekan saa niin seuraavat onki sitten jo paljon helpompia. Ainakin mitä olen lähipiiriäni seurannut.
Ja nainen ei vai haluaa omaa tyttöä?
ja ottaisin hyvinkin mieluusti vastaan toisen pojan ;)
Ei mulla toisaalta ole mitään tyttöä vastaan, mutta poikalapset vain ovat niin ihanan suloisia :D
joten miksi yleistät, että kaikki naiset haluaa tytön tai että kaikki miehet haluaa pojan?
Ja vaikka ehkä pienesti toivon enemmän poikaa kuin tyttöä niin kyllä mäkin vaan kaikille puhun lapsen saamisesta, ja mietin sekä tytön, että pojan nimeä.
samoin siirtomunuainen elinikäisine lääkityksineen
Munuaiset ei mitenkään vaikuta siittiöiden määrään. Ja eikös se anoreksia ole parantunut. Yleensä kun ekan saa niin seuraavat onki sitten jo paljon helpompia. Ainakin mitä olen lähipiiriäni seurannut.
Nuo suvun miehet ovat semmoisia huppaluutia, että itse asiassa ihan hyvä, että tyttö tuli.
PS. Älkää kysykö mikä on huppaluuta.
Siis ihan oikeestiko joku viittii tällä asialla päätään vaivata? Ja ap:lle tiedoksi, että meillä ainakin mies oli onnensa kukkuloilla, kun ensin tuli isin prinsessa eikä todellakaan ollut mitään takuita useammasta lapsesta!
Vanha kansa sanoo, aina tehdään ensin tyttö. Ja miksei toista vauvaa tulisi. Onhan nuilla varmaan sen verran rahaa että konstit on muutkin kuin luomu.