Osin miehelle alesta Gantin villapaitatakin.
Halvennusta oli 50%. Nyt jännittää, toivottavasti tykkää. Minusta se takki on jotain aivan ihanaa, harmaata villaa, lämmin teddyvuori ja vetoketju edessä. Jänskättää. Ja silmäniloa itselleni saan, jos mies vain pitää sitä takkia.
Halusin vaan kertoa tämän täällä, koska minä olen ruvannut muutenkin "pukemaan" miestä. En siis osta lapsille vaatteita (ovat tosi pieniä) mutta mies on nyt tällaisen hoivan kohteena. Muita?
Kommentit (21)
Mutta mä olen ruvennut ostelemaan tällaisia herkkupaloja. En niinkään shoppaa itselleni, mulla on asiallinen, riittävä garderoopi, ja hankin vain harkiten uutta.
ap
Ja takki saa mulla sukat pyörimään jaloissa. En mä sitä takkia muiden iloksi ostanut kuin itseni ja toivottavasti mieheni.
jossa on niin lämmin ja paksu vuori, että se on yhtä lämmin kuin ulkotakki. Edessä on vetoketju ja napit.
Tämä takki on päältä aitoa, harmaata villaa ja se on vähän sellainen shetlanninvillaneuleen tyylinen, harmaa palmikkoneule.
ap
varmaan hyvä, muuten ehkä liian kuuma sisällä pidettäväksi?
Millainen tyyli miehelläsi muuten on, sopiiko hänen tyyliinsä?
Se ei siis ole villatakki/paita vaan päällysvaatteena käytettävä ulkotakki, joka riisutaan naulakkoon kun on tultu sisälle.
ap
Onko miehesi yli 40v,silmälasipäinen,15kg alipainoinen ja onko housut vedety korviin saakka ja puntit liian lyhyet? Jos näin on niin sitten toi paita/takki on ihan ok :D
Tupakkatakki, tulee mieleen näin savuttomalla.
Sorry.
Minusta takki on kiva. Hyvien farkkujen kanssa, lämmin värikäs huivi ja vaikka Dr. Martensit jalassa. Varmaan miehesi näyttää hyvältä ja kiva kun haluat ilahduttaa häntä!
Etenkin kun tajusin, ettei tuo kuvassa ollut edes ollut se takki jonka ostin.
En oikeastaan edes halunnut kommentteja takista, vaan keskustelua siitä, hankkivatko muut naiset vaatteita miehilleen.
ap
mut eihän sitä ymmärrä, jos on maultaan tottunut johonkin karl kaniin ja vastaaviin riepuihin.
Onko miehesi yli 40v,silmälasipäinen,15kg alipainoinen ja onko housut vedety korviin saakka ja puntit liian lyhyet? Jos näin on niin sitten toi paita/takki on ihan ok :D
enkä kyllä välitä karl kanistakaan.
keskustelua siitä, hankkivatko muut naiset vaatteita miehilleen.
ap
Ja meistä molemmista se on kivaa. Tulee sellaisia vaatteita joita ei itse välttämättä olisi huomannut, mutta jotka osottautuu tosi hyvännäköisiksi ja saa kehuja. Mies ostaa myös mulle vaatteita.
mun mielestä aivan kamala. Erityisesti napit. Toivottavasti miehesi tykkää....
Teit varmasti hyvän ostoksen. Selvähän se että jos varaa ei ole kuin Dressmanniin ja Hemtexiin, niin muut on yäk. Ja kyllä, ostan miehelle kyllä vaatteita, tunnen hänen makunsa.
Ulkomailla ollessa mies tykkää shoppailla myös, mutta kotimaassa se ei kiinnosta laisinkaan. Saan siis shoppailla kotioloissa hänelle, hänen rahoillaan. Mä saan shoppailla, ilman rahan menetystä ja mies saa kivoja vaatteita. Win-Win :)
Kun minä aloitin sen homman, niin minusta tuntui aika vahvastikin, että tunkeudun toisen yksityisalueelle.
Itse en haluaisi, että mieheni ostaisi mulle mitään asuja, ensinnäkni siksi ,että mun vaatteiden täytyy olaa mukavia ja toisekseen siksi, että mulla löytyy kurvistoa sen verran, että vvaatteet on aina sovitettava. Olen ostoksilla itselleni aina yksin, enkä kaipaa muiden makutuomaroinita.
Mutta mies vaikuttaa iloiselta vaatelahjoistaan. Kun on mahaton, pitkä ja jäntevän lihaksikas, ongelmia voi tulla lähinnä hihojen pituuden tai paremminkin lyhyyden kanssa. Housuja en osta, koska miehen reidet ovat sen verran lihaksikkaat (joo, munkin gant-mies käy salilla) että ihan kapeimmista lahkeista jalka ei mene läpi, vaikka vyötärön koko olisikin oikea.
ap
mieheni hankkii itse vaatteensa. Ja hienoja hankkiikin.