Maria Veitolan ns. muokkaamaton kuva
http://www.iltalehti.fi/nainen/201202220133740_na.shtml OHHOH en kyllä itse menisi uskomaan, ettei tähän kuvaan ole käytetty kuvanmuokkausohjelmaa!! en usko että melkein nelikymppisellä(?) iho pysyy tuossa kunnossa raskausaikana, kun ei pysy kakskymppiselläkään! Missä on raskausarvet, selluliitit tai rypyt?Miksei media voi jättää edes raskaana olevia naisia rauhaan, vaan heillekkin täytyy luoda kauheat ulkonäköpaineet??kirjoittelee nimimerkillä 20-vuotias raskausarpien ja selluliitin omistaja joka on viikoilla 35+4.
Kommentit (23)
Antakaa kuin arvaan: miehenne ovat pörssiyhtiöiden toimitusjohtajia, itse olette äityslomalla olevia MBA-myyntijohtajia, äo:nne on 150, palkkanne 10 000 euroa kuussa ja vaatekokonne 36. Ja pituus 178 cm.
Ihkuu kun on niin täydellistä.
vaan ihan tavallisia pulliaisia ollaan -- mies perustöissä pankissa (n. 5000 euroa kuussa) ja minä akateemista proletariaattia yliopistolla noin 3000 euron kuukausipalkalla... Ja lyhyitä ollaan, eikä mitenkään huippuälykkäitäkään. Mutta niin vaan vauvamaha on aina ollut pieni ja kaunis kumpare ja ihoon ei ole tullut mitään jälkiä, vaikka viimeiseni sain 40 täytettyäni. Eikä kilojakaan ole tullut -- yhä mahdun siihen kokoon 36 ellen pienempäänkin. liekö joogalla ja juoksulla jotain tekemistä asian kanssa?
Melkein :D 178/36 markkinointijohtaja ym. Mutta mieheni on remonttireiska-duunari.
Mun äidillä, siskolla eikä mulla ei arpia vain tule. Ei vain tule, riippumatta lihooko vai ei. Minä ja siskoni emme lihoneet raskauden aikana (ja siis se mahan kasvu ei ole "lihomista"), mutta äitini hurjasti, mutta ei vaan ole hälläkään niitä arpia.
Eikä mulla mitään sellujakaan koskaan ole tullut, olen kyllä hoikka, mutta onhan sitä joillain hoikillakin. Ja mahassa ei röllykkää.
Genettisiä juttuja, luulemma. Emmä muuten mikään kaunotar kuitenkaan ole ja muutenkin ihan luuseri:D