Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

menemme maistraatissa

Vierailija
22.02.2012 |

naimisiin.. mitä vois laittaa päälle? en kehtaa ihan oikeassa hääpuvussa siellä olla (ei ole juhlia sen jälkeen tai muuta). olen 25v, joten joku jakku-systeemi ei oikein houkuttele..

ehdotuksia ja linkkejä otetaan vastaan :)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis yksinkertainen hääpuku ilman mitään krumeluureja. Jos et ole jakkupukuihmisiä niin se jakkupuku käyttäisit sitä vaaleaa jakkupukua ihan yhtä paljon kuin hääpukuakin vihkimisen jälkeen eli et lainkaan.

Ei ne siellä maistraatissa tiedä onko teillä juhlia vai ei. Ja onhan se vihkiminen Teidän juhla joka tapauksessa.

Vierailija
4/22 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotelomekko tai vastaava ja siihen bolero tai huivi.

Vierailija
5/22 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos omakin asenne on että ei paljoo kiinnosta?

Pukeutukaa ihmeessä juhlavasti, joku ihana mekko tai puku. Se on teidän päivänne.

Vierailija
6/22 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana mekko jota et muuten raaskisi ostaa! Nyt on tilaisuus. Ja sitten hääpäivänä voit mennä se päällä hienoon ravintolaan.

Vierailija
7/22 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin oltiin maistraatissa. Mulla oli uusi juhlamekko ja miehellä puku. Vihkimisen jälkeen käytiin ravintolassa syömässä kahdestaan. Olimme varanneet ravintolapöydän varmuuden vuoksi jo etukäteen, ja kun olin maininnut, että on meidän häät, olivat siellä kattaneet pöydän tosi kauniisti ja koristelleet hääkoristeilla.

Vierailija
8/22 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sikakallis juhlamekko, jota olen pitänyt niin, että alkaa jo hävettämään. Se, että haluaa mennä naimisiin, ei tarkoita sitä, että pitää pukeutua kermakakkuun ja hössöttää kauheasti hääasioista.

Vierailija
10/22 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yks näistä lyhyistä. Maksoi vain 125 dollaria, mut toimitusaika oli jotain 6 viikkoa.

http://www.rkbridal.com/bridesmaids-collections/jim-hjlem-bridesmaids.h…

Vierailija
11/22 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos omakin asenne on että ei paljoo kiinnosta?

Pukeutukaa ihmeessä juhlavasti, joku ihana mekko tai puku. Se on teidän päivänne.

ei puvun takia :D se että saadaan olla vaimo ja mies on meille juhlaa :) meillä on vain kaksi todistajaa, ei juhlia samana päivänä. kahvittelut vanhemmille on sitten joskus kun ehditään pitämään.

ap

Vierailija
12/22 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin oltiin maistraatissa. Mulla oli uusi juhlamekko ja miehellä puku. Vihkimisen jälkeen käytiin ravintolassa syömässä kahdestaan. Olimme varanneet ravintolapöydän varmuuden vuoksi jo etukäteen, ja kun olin maininnut, että on meidän häät, olivat siellä kattaneet pöydän tosi kauniisti ja koristelleet hääkoristeilla.

2v uhmis ja sylivauva.

ap

Vierailija
13/22 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennään naimisiin maistraatissa jos joskus mennään. Itse olen miettinyt ihan samaa asiaa, koska tuskin järjestetään mitään juhlia sen jälkeen. Itse olen ajatellut sitten ostaa jonkun kauniin mekon (en valkoista), jonkun jota voi pitää sitten jossain muissakin juhlissa. Ei mitään liian hienoa mutta kuitenkin jotain muuta kuin hellemekko tai housut ja paita :D ONNEA TEILLE!

Vierailija
14/22 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sikakallis juhlamekko, jota olen pitänyt niin, että alkaa jo hävettämään. Se, että haluaa mennä naimisiin, ei tarkoita sitä, että pitää pukeutua kermakakkuun ja hössöttää kauheasti hääasioista.

välillä on muitakin vaihtoehtoja. Itselläni oli yksinkertainen musta iltapuku. Kaukana kermakakusta mutta silti ihanan juhlava. Ja myin sitten häiden jälkeen pois.

Vierailija
15/22 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/22 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yksinkertaisessa, kun ei ne kermakakut miellytä muutenkaan. Mut tahdoin hääpuvun ja morsiuskimppukin oli! Tosin käytiin me hääkuvassa, kun sellainen saatiin sukulaiselta lahjaksi, joten kyllähän se vähän saneli pukeutumista.

Kaveri meni naimisiin ihan tavallisissa vaatteissakin, eikä kokenut sitä mitenkään esteenä, joten siitäpä vaan valitsemaan ihan sitä mikä omaa itseään miellyttää.

Vierailija
18/22 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli minulla päällä kun mentiin maistraatissa naimisiin. Se tuntui oikein hyvältä.En ole mikään hienostelija ja halusin, että itselläni on hyvä olla. Ja olihan meillä hyvä olla, se oli meidän hääpäivä. Tosin vähän erilainen kuin enemmistön hillittömine hääsysteemeineen.

Vierailija
19/22 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
20/22 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tän tyylistä:

http://www.edresst.com/images/l/Short-Sleeve-Cocktail-Dresses-WG027.jpg

Tuo siis esimerkki, voisi olla ihan toisenlainenkin. Jos kerran halpa pitäis olla, tekisin itse tai katselisin mitä sillä hinnalla löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi