Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SAmsung S5230?? Apuja?

Vierailija
22.02.2012 |

Saako tähän hymiöitä, sellaisina oikeina? "aitoina" eikä vain :) näin??

Saako tätä piippaukselle vai onko vaihtoehdot vain äänetön ja äänellinen?

Miten käyttäjäryhmiin saa soittoäänen jonka on itse ladannut sinne, itse pääsen ryhmän kautta vain niihin puhelimen omiin soittoääniin??

Onko ollut käytössä hyvä puhelin, itse sain vasta eilen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tuosta poistetaan tuo salasana, kun se on unohtunut.... :*)

Vierailija
2/12 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ja apua! Ostin itsekin Samsung s5230:n, ja heti tuli ongelma vastaan. Miten saisi suljettua ohjelmat (esim. radio, musiikkisoitin etc.) kun oelt lopettanut niiden käytön? Ne vain jäävät pieninä kuvakkeina auki näytölle ja ohjelmat syövät päällä ollessaan kyllä virtaa..

Google neuvoi, että jostain pitäisi löytyö ohjelma nimeltä ''task manger'', jolla ohjelmat saisi kiinni, mutta ainakaan omasta kännystäni sitä en ole älynnyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ja apua! Ostin itsekin Samsung s5230:n, ja heti tuli ongelma vastaan. Miten saisi suljettua ohjelmat (esim. radio, musiikkisoitin etc.) kun oelt lopettanut niiden käytön? Ne vain jäävät pieninä kuvakkeina auki näytölle ja ohjelmat syövät päällä ollessaan kyllä virtaa..

Syökö ne sieltäkin virtaa? Mä tein nokialaisen kanssakin vaan niin että painoi pausea ja sitten punaista luuria. Samsungissa pitää sit vielä huitasta se soitin sinne pienoisohjelmiin.

Näkemyksiä?

- Se sunnuntaina omansa ostanut

Vierailija
4/12 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä onko viallinen mutta esim taustakuvasta näkyy vaan puolet ja toinen puoli on entistä kuvaa. ei se kyllä maksanutkaan kuin 49e.

Vierailija
5/12 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta älyttömältä vaikuttaa?!

Huh, ei meinaa löytyä kännykkää enää mun kaltaiselle käyttäjälle joka haluaa kohtuuhyvän kameran ja musiikit, mutta ei mitään nettiä...

Ja söpöys on plussaa :) Nättihän se on kuin karkki, mut kaikki muu mättää...

ap

Vierailija
6/12 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään valtavan paljon. Ainoa miinus hälytysäänistä. Akku kestää vieläkin yli viikon ja kamerakin on varsin käypä varsinkin aurinkoisella kelillä. Pysynyt muutenkin hyvän näköisenä, ei ole naarmuuntunut tai kulunut.

En kyllä osaa vastata noihin kysymyksiisi, koska en ole koskaan kokeillut niitä.

Vierailija
7/12 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä onko viallinen mutta esim taustakuvasta näkyy vaan puolet ja toinen puoli on entistä kuvaa. ei se kyllä maksanutkaan kuin 49e.

kai oot huomannu että alkunäytössä on 3 sivua ja kuva levittyy niille ellet sitä erikseen muokkaa :)

Vierailija
8/12 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Siis en ole kyllä kaikkea tajunnut, kun en löydä kuin 2? Sen ekan missä on myös pienoisohjelmat sieltä sivusta ja sitten ton valikko näytön....?

KYSYMYS vielä niille joilla on: Saako tuon FI2 telia -tekstin pois ihan ekasta aloitusnäytöstä?? Siinä se möllöttää, siirtää voi, mutta poistaa...?

ap

Vierailija
9/12 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen operaattori tekstin saa pois vetämällä sen sinne pienoisohjelmaan. Avaa pien ohj siirrä operaattori teksti sinne päälle, pullahtaa silleen ja jää sinne sitten suljet vaan pien ohjelman.

Otettuja valokuvia pitää aikapaljon pienentää et mahtuu yhteen näyttöön, ainakin sillon kun pienentää kuvan mahtumaan sen muokkausneliön sisään mahtuu ja näkyy hyvin taustakuvana.

Mulla ollu käytössä jo pari vuotta ja nyt alkaa sammuilla omia aikojaan, ollut nokioihin verrattuna sika hyvä

Vierailija
10/12 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnehän se plumpsahti :) ei tullut mieleenkään et vois toimia noin :)

Mulla oli joskus 2000-luvun alussa ihana samsung ja siksi "uskalsin" ostaa vaikka näytti jo kaupassa hieman hankalammalta kuin nokian vastaavat, mutta eiköhän tämä tästä ;D

Tekstiviesti, soittaminen ja vastaaminen sujuu hyvin jo ja kamera on ihan kelpo, vaikka salama puuttuukin, mutta päivällä sitä eniten käytän :D

Ryhmiin en saanut soittoääniä vieläkään mut pistin sitten kaikille omansa, sillälailla sain ladattuja musiikkeja soittoääniksi henk.koht jokaiselle :)

ap

Vierailija
11/12 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Siis en ole kyllä kaikkea tajunnut, kun en löydä kuin 2? Sen ekan missä on myös pienoisohjelmat sieltä sivusta ja sitten ton valikko näytön....?

KYSYMYS vielä niille joilla on: Saako tuon FI2 telia -tekstin pois ihan ekasta aloitusnäytöstä?? Siinä se möllöttää, siirtää voi, mutta poistaa...?

ap

Kun vedät näyttöä sormella oikealle tulee yksi ja taas vasemmalle tulee yksi :)

Ryhmät saat tehtyä kun tallennat numerot puhelimeen ja muokkaat sieltä soittoääntä :)

Vierailija
12/12 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen operaattori tekstin saa pois vetämällä sen sinne pienoisohjelmaan. Avaa pien ohj siirrä operaattori teksti sinne päälle, pullahtaa silleen ja jää sinne sitten suljet vaan pien ohjelman.

Mäki olen miettinyt tätä:)

Ostin viime sunnuntaina valkoisen tällaisen. Mulla ei oo ikinä ollut mitään nättiä tyttömäistä puhelinta. Nyt oli ihan pakko ostaa siihen myös kännykkäkoru:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi