Auttakaa laihtumaan kesäkuuksi 15 kg. Yllätyshäät tulossa!
Eli minulle kävi niin, että mies kosi ja päätettiin pitää häät pikavauhdilla jo kesällä, kun hääpaikka ja tietty kirkkokin sattuivat olemaan vapaina.
Ongelma on, että minulla olisi 15 kg tiputettavaa häihin, kaikkihan haluamme näyttää kuvissa hyviltä? :) Liikuntaa en pysty harrastamaan, koska jalka meni poikki joulukuussa.
Mikä dieetti auttaisi pääsemään tavoitteeseen, vai auttaako mikään? Mielelläni en kuulisi mitään moralisointia läskeistäni.
Kommentit (7)
oon ollu nyt tuolla 5 viikkoa ja 4 kiloa lähteny! :)
kalorilaskuria. Laita sinne tavoitteesi ja ala sit vaan käyttämään sitä. Urheile paljon, syö terveellisesti, unohda erikoisdietit. Urheilemalla ja monipuolisella ruokavaliolla laihduttamalla olet häissäsi taatusti paremman näköinen kuin jollain kitudieetillä painoa pudottamalla. Vointikin on taatusti parempi sillä tavalla.
Jos et syö hiilareita, ei sun tarvi niitä kuntoilemalla polttaakaan. Rasva itsestään, joten ehdottomasti hiilarit ihan minimiin ja rasvaa ja prodea koneeseen, niin lähtee tuo 15kg helposti kesään mennessä
Jos et syö hiilareita, ei sun tarvi niitä kuntoilemalla polttaakaan. Rasva itsestään, joten ehdottomasti hiilarit ihan minimiin ja rasvaa ja prodea koneeseen, niin lähtee tuo 15kg helposti kesään mennessä
Mulla ois kanssa ainakin tuo 15 kiloa pudotettavaa kesään mennessä. Käydään täällä tai jossain toisaalla tsemppaamassa toisiamme.