Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselin vähän noita alapääkuvia av-mammoista

Vierailija
22.02.2012 |

Ihmettelen yhä miten voi olla niin vaikeaa karvojenpoisto? Samaa mietin joskus uimahallissa käydessäkin kun niitä hoitamattomia, siistimättömiä puskia näkee.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuo on vain sun pään sisäinen vinouma. Alapääkarvoja on miehellä JA naisella. Mutta EI lapsella.

Vinouma? Onko se vinouma, jos pitää parrattomista miehistä? Tai kaljuista naisista? Ihmiset siistivät karvoitustaan eivätkä häpykarvat muodosta mitään maagista poikkeusta tällä saralla. Totta kai naisellekin "kuuluu" kasvaa karvaa, mutta ei se silti viehättävää ole, jos alapää ja kainalot tursuavat. Kukaan ei tule heiluttamaan mitään Luonnollisuus & Aikuisuus -korttia, jos nainen sheivaa säärensä.

On paljon runsaskarvoituksellisempia naisia (ilman sairauttakin) kuin miehiä ja silti he ovat naisia ja naisellisia.

Totta kai he ovat naisia, en minä muuta ole väittänytkään. Sinä toki saat pitää heidän karvaisuuttaan naisellisena, mutta minä en pidä.

Vierailija
42/45 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulta rakas, lähdekritiikki! Yhden ihmisen mielipide ei tarkoita sitä, että koko tämän ihmisen edustama sukupuoli ajattelisi samoin. Sulla on vielä paljon, paljon opittavaa.

Mites, kuinka helposti haksahdat trolliin?

Nyt meni syötti siimoineen keloineen päivineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinouma? Onko se vinouma, jos pitää parrattomista miehistä? Tai kaljuista naisista? Ihmiset siistivät karvoitustaan eivätkä häpykarvat muodosta mitään maagista poikkeusta tällä saralla. Totta kai naisellekin "kuuluu" kasvaa karvaa, mutta ei se silti viehättävää ole, jos alapää ja kainalot tursuavat. Kukaan ei tule heiluttamaan mitään Luonnollisuus & Aikuisuus -korttia, jos nainen sheivaa säärensä. Totta kai he ovat naisia, en minä muuta ole väittänytkään. Sinä toki saat pitää heidän karvaisuuttaan naisellisena, mutta minä en pidä.

Väitit, että alapääkarvat ovat miehekkäitä joka vähän kuin väittäisi naamakarvojen olevan eläimellistä eikä miehelle sopivaa.

Karvojen siistiminen ja niiden yököttely on mennyt ylitse. Ei ole aikaakaan kun miehet kuumana halusivat naista aimotussulla ja jopa kainalopuskalla. 70-80-luvun p0rn0lehdissä näitä näki, kunpa näkisi luonnollisuutta vieläkin.

Nykymaailma on kääntynyt sellaiseksi, että naisen pitää parhaansa mukaan muokata itseään "kelpaavaksi". Luonnollisena ei ole kaunis ja naisellinen.

Vierailija
44/45 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoitat pahasti naisellisuuden, maskuliinisuuden, siisteyden ja lapsenomaisuuden keskenään.

Vaikka alkuperäinen kirjoittaja vähän hassuja postaileekin, niin sen verran pitää tätä kompata, että karvaisuus on omaankin silmääni aika miehekäs piirre. Moni tykkää yhdistää alapääpuskan aikuisen, naisellisen naisen piirteeksi, mutta en minä siinä mitään naisellista tai viehättävää näe.

Tulee aika miesmäinen tunne ja olo jos annan karvojeni rehottaa. Sokerointi ei niin kalista ole ja kestää 5-6 viikkoa olla ihan sametin sileä.

Vierailija
45/45 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, munansaannokset on niin kulunut juttu jo. Ei siinä mitään jos olisi uusia keksinyt mutta muiden keksimiä vanhoja juttuja vain toistaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä