Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapselliset abortin vastustajat

Vierailija
21.02.2012 |

Ihmetyttää aina nämä abortin vastustajat kommentillaan että entä jos et olisi itse syntynyt tänne. Voi kunpa en olisi! Ihme jeesustelua. Kuka oikeasti on iloinen syntymästään ja joku vielä niin tyhmä, että luulee, että toiset ovat?!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos en olisi syntynyt niin mitä silläkään olisi merkitystä? Kuka mina synytymätöntä olisi osannut surra? Ihan höpö höpö touhua.

Vierailija
2/4 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...blowjobs are cannibalism

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille raskaana olevalle joka harkitsee tai tekee abortin.

Ainoastaan oman alaikäisen tyttären raskaus ja abortti voi koskettaa läheltä, mutta ei muiden. ja silloinkin on se tyttären valinta se , jota pitää kunnioittaa. Oli päätös mikä tahansa.

Musta on ihan samantekevää tekeekö vaikka naapurini kenties 5. aborttinsa tai tyttärensä. Se ei ole multa pois eikä mulle. Ei tulisi mieleenkään ruveta huutelemaan sinnesuuntaan neuvoja ja omaa kantaani.

Miten joku ventovieras voi sanoa jollekin, että älä tee aborttia?????tai vielä vastustaa aborttia yleisesti, kantamalla mielenosoituskylttiä kädessä ja postata kaikenmaailman aborttivastustusviedoita joka paikkaan?

Tärkeintä olisi saada olosuhteet kaikille naisille turvallisesksi tehdä se abortti, jos siihen ratkaisuun päätyy.

Vai onko nää abortinvastustajat kaikki mahoja (0 lasta) tai uskovaisia(kaikki lapset saa syntyä) tyyppejä itse?

Vierailija
4/4 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tänne tarvita yhtään epätoivottua ihmistä lisää. Miljoonat ihmiset varmasti kärsivät tälläkin hetkellä ja toivovat että vanhempansa eivät olisi heitä niin huonoihin olosuhteisiin tehneet.

Jos täällä länsimaissa joku ei tahdo tehdä lasta vaikka on päätynyt raskaaksi, niin mitä sitten? Sen sikiön kärsimys on hyvin olematonta kehitysmaiden lasten kärsimyksiin nähden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän