Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit?

Vierailija
21.02.2012 |

Ollaan aikoinaan muutettu vieraalle paikkakunnalle miehen työn perässä, kauaksi pois mun tuttujen luota.

Jätin oman työni ja mies on jatkuvasti työn takia reissussa 5 vrk viikossa. Olen kotona lasten kanssa.

Ollaan nyt asuttu uudella paikkakunnalla jo 10v ja tutustuttu kivasti ihmisiin, niin minä kuin lapsetkin. Mies ei ole kehenkään muuhun tutustunut kuin työkavereihin tai niihin joihin minä olen hänet tutustuttanut. Hän ei harrasta mitään ja on aika epäsosiaalinen tyyppi ja huonoa seuraa, myös minulle. Kun viikonloppuna on kotona, ei kauheasti yhdessä tehdä mitään, aika kurjaa tällä hetkellä.

Nyt sitten on alkanut ehdottelemaan, että josko muutettas taas uudelle paikkakunnalle, kun kaipaa työssä vaihtelua ja se onkin mahdollista, kun työ on sen luonteista, että muutto onnistuu.

Minä en taas halua muuttaa ja alottaa kaikkea lausta. Samoin olisi lapsille, taas löytää uudet kaverit ja luopua vanhoista mukavista ystävistä.

Kun kuitenkin tällä paikkakunnalla on miehellä töitä, kyse ei ole siitä, että leivän perässä olisi pakko muuttaa.

Hän vaan ei ollenkaan tajua sitä, että kun lapset kasvaa ja minä vanhenen, ei ole ollenkaan niin helppoa löytää uusia ystäviä aikuisena.

Olen melko varma, että perhe tulee murtumaan ja hajoamaan, jos me muutetaan. Kun meihestä ei ole mulle viikollakaan seuraa, kun on aina töissä, mitä minä tekisin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä olisi uudella paikkakunnalla työ, jossa olisi enemmän kotona. Silloin muuttaminen ja uudelleen kaiken aloittaminen olisi sen arvoista.

Kuulostaa vain siltä, että sinun tapauksessasi nautit siitä kun mies on paljon poissa. Ilmeisesti et kaipaa häntä ja pyörität arjen ihan mielellään yksinkin.

Ehkä jos mies oikein kovasti haluaa muuttaa, työ olisi mielekkäämpää ja reissutonta ja lapset suhteellisen pieniä, niin sitten ehkä kannattaa muuttaa. Jos taas lapset jo teinejä, niin muutaman vuoden voisitte vielä asua tämän hetkisessä osoitteessa.

Vierailija
2/4 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa ihan vapaasti muuttaa yksinään mihin haluaa, perhe jää tähän missä koti on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan oikeassa, olen jo tottunut poissaoloihin, pakkohan se on ollut, ei ne mua vaivaakkaan. En vaan usko, että löydän uusia kavereita enää niin helpolla. Kun lapset on pieniä, ihmisiin tutustuu helposti lasten kanssa. Kun itsekseen tarvitsee alkaa etsiä ystäviä, sitä en osaa tehdä. ap.

Jos miehellä olisi uudella paikkakunnalla työ, jossa olisi enemmän kotona. Silloin muuttaminen ja uudelleen kaiken aloittaminen olisi sen arvoista.

Kuulostaa vain siltä, että sinun tapauksessasi nautit siitä kun mies on paljon poissa. Ilmeisesti et kaipaa häntä ja pyörität arjen ihan mielellään yksinkin.

Ehkä jos mies oikein kovasti haluaa muuttaa, työ olisi mielekkäämpää ja reissutonta ja lapset suhteellisen pieniä, niin sitten ehkä kannattaa muuttaa. Jos taas lapset jo teinejä, niin muutaman vuoden voisitte vielä asua tämän hetkisessä osoitteessa.

Vierailija
4/4 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta uskon, että se olis sitte loppu tälle liitolle. ap.

saa ihan vapaasti muuttaa yksinään mihin haluaa, perhe jää tähän missä koti on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän