Mitä olen unohtanut pakata matkalle mukaan?
Kommentit (24)
nippusiteitä, teippiä ja monitoimityökalu
unohtuu aina köynnöskuusaman siemenet ja korvameduusat kotiin, aina sama juttu joka reissu
Puhtaat paidat reppuun jotka afterskihin päälle. Radiopuhelimet (kuin venäläisillä) yhteydenpitoon.
Puhtaat paidat reppuun jotka afterskihin päälle.
Puuttuvat asiat saa täältäkin. Tervetuloa vaan!
t. Alpeilla asuva
mikäli menet ei-euromaahan, etkä halua kokoaikaa korttia vinguttaa. Toki sieltä saa varmasti seinästäkin rahaa..
roudausteippi
argh!
Niin perkele!
roudausteippi
argh!
Niin perkele!
mä olen sitä saatanan roudausteippiä liimaillut jo kun teikäläiset on ollu vielä jeesuksen unelmissa, nih!
roudausteippi
argh!
Niin perkele!
mä olen sitä saatanan roudausteippiä liimaillut jo kun teikäläiset on ollu vielä jeesuksen unelmissa, nih!
Minä oon KEKSINY jeesusteipin! Siis kaikki maailman ilmastointiteipit ja nimesin ne jesseksi!! Revi siitä teippiäs!
roudausteippi
argh!
Niin perkele!
Minä oon KEKSINY jeesusteipin! Siis kaikki maailman ilmastointiteipit ja nimesin ne jesseksi!! Revi siitä teippiäs!
yhrelläkään meirän keikalla saatina näkyny jeesusta eikä roudaajia, itte on saanu kamansa roudata perkele! teippiä mul on tyynyn alla ja käytän sitä laastarina ja kosmetiikkavälineenä perkele, ja jo toisessa polvessa jumalauta, enkä ny puhu nivelistä vittu
roudausteipillä voi esim. paikata auton kylkeen tulleet reiät, jos törmää alppeihin
Joka hemmetin lomalla jeesuteippiä on tarvittu. Kalastusvälineiden kuljetusputken suljentaan, matkalaukun paikkaukseen, kumisaappaan korjaukseen, jätesangon fiksaukseen tai jonkun muun rempsallaan oleen pikkuasian korjaukseen. Hyvä olla matkassa, tosin usein on ostettu rautakaupasta perillä.
Joka hemmetin lomalla jeesuteippiä on tarvittu. Kalastusvälineiden kuljetusputken suljentaan, matkalaukun paikkaukseen, kumisaappaan korjaukseen, jätesangon fiksaukseen tai jonkun muun rempsallaan oleen pikkuasian korjaukseen. Hyvä olla matkassa, tosin usein on ostettu rautakaupasta perillä.
laukut on jotein superkestävää materiaalia (myyjän mukaan), joten jätetään jeesusteipit kotiin.
Mitä vielä?