Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VoiVoi Victoria Beckham-parkaa kun niin väsyttää !

Vierailija
21.02.2012 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/2012022115231245_vi.shtml

Säälisin...jos vaan pystyisin. Ei vaan pysty.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole rahasta puutetta, niin kannattaisi kyllä käyttää hyödyksi lastenhoitajia. Tai jättää työt joksikin aikaa muille. Huoh.

Vierailija
2/19 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen samoin kaikkien paljon valvovien vauvojen äitejä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin väsyttäisi jos aina pitäisi olla langanlaiha ja jatkuvasti kytätä mitä syö tai siis ei syö ;)

Vierailija
4/19 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo Victoria myöntänytkin olevansa kuin kuka tahansa äiti, ja silti onnellinen. Ei hän minusta sääliä kerjännytkään. Kertoi totuuden tummista silmänalusista.

Vierailija
5/19 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta empatiaa tunnen, muistan hyvin tuon ajan, kun meidän nuorin herätteli paljon vielä 1,5 veenä... Arvostan, ettei palkkaa ketään tilalleen.

Vierailija
6/19 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä työasioita on muka pakko hoitaa yö- ja päiväkaudet - keskittyisi lapsiinsa. Vauvakin on vasta 7 kk. En ole koskaan pitänyt Victoriasta, joten ei tämä herätä minussa minkäänlaisia tunteita. Tavallisesti kyllä tunnen suurta myötätuntoa valvottavien vauvojen äitejä kohtaan.

Vierailija
7/19 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en ole koskaan erityisemmin "fanittanut" bechameja, mutta sen verran minäkin olen valvonut lapsieni kanssa, että tiedän mitä väsymys on.

Ja pisteet siitä Vickanille että ei ole palkannut liutaa lastenhoitajia hoitamaan, mutta muuta tukiverkostoa kyllä kannattaisin hankkimaan!

Vierailija
8/19 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti tukiverkkoja pilvinpimein. Niitä ei kaikilta tavantallaajilta löydy.

Vierailija
9/19 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAAS NÄKEE kuinka oksettavia suomalaiset harakat on. ootte niin kateellisia kaikesta. hyi helvetti!

Vierailija
10/19 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti tukiverkkoja pilvinpimein. Niitä ei kaikilta tavantallaajilta löydy.

ja käyttävänäsä tukiverkkoja apunaan olisi hän luuseriäiti joka ei välitä lapsestaan. Ei ymmärrettäisi mikä siinä OMASSA lapsessa väsyttää.

Mieletöntä kaksinaismoraalia jälleen kerran täällä.

Vierailija
11/19 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset äidit ovat tuossa vaiheessa vielä kotona vauvan kanssa eivätkä paahda töitä. Minä alan empatisoida Victoriaa heti silloin kun hänkin tekee niin. Jos pitää ottaa itselleen liian monta urakkaa samaan aikaan niin saa syyttää itseään jos väsyttää.

Vierailija
12/19 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kalliiseen (tehtailtuun) tyttöön. Kun puututaan luonnonvalintaan, kostautuu se jollain tapaa.

Vierailija
13/19 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoi vain, millainen tilanne on ja että tyttö valvottaa. En pidä pahana sitäkään, että Victoria on kunnianhimoinen vaatemallistonsa kanssa.

Jos Victoria eläisi vain omilla ja Davidin rahoilla, täällä haukuttaisiin siitäkin...

Vierailija
14/19 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihailen että hoitaa itse vauvansa, vaikka kuinka väsyttäisi. Itsekin olen tehnyt töitä vauvojen kanssa (freelancetoimittaja), ja valittanut väsymystä ;)

Ensimmäistä kertaa sai Victoriasta jotenkin inhimillisen kuvan, ulin ihan iloiseksi. Vauvakin on tosi söpö :)

Vierailija
15/19 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAAS NÄKEE kuinka oksettavia suomalaiset harakat on. ootte niin kateellisia kaikesta. hyi helvetti!

Vierailija
16/19 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luultavasti on siis daily mailin muutaman päivän vanha artikkeli, jossa Victoria vain kertoi, miksi on niin väsyneen näköinen (kun sitä lehdissä niin kauhisteltiin). Ei siis mitään sääliä kerjännyt, kertoi vain miten asiat on. Ja jos haluaa itse lapset hoitaa, niin miksi ihmeessä pitäisi hoitajia palkata, vaikka siihen rahaa olisikin? Varmasti päivisin onkin hoitajia, mutta nimenomaan sanoi, että tyttö ei nuku öisin, jolloin hän hoitaa.

Kyllä minäkin kerron, että olen lasten kanssa väsynyt, miksei julkkiskin saisi niin tehdä? En nyt niin hirveästi välitä Beckhameista, niin pisteet kuitenkin perheen ja oman uran yhdistämiselle.

Vierailija
17/19 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tahkoaa itse rahansa. Ei ole miehen elätti, eikä valita, että kun ei rahat riitä. Ja siitä huolimatta myöntää että on väsynyt, mutta onnellinen.

Täällä nyt vain ei kelpaa MIKÄÄN. Kateellisia nämä mammat sanon minä.

kertoi vain, millainen tilanne on ja että tyttö valvottaa. En pidä pahana sitäkään, että Victoria on kunnianhimoinen vaatemallistonsa kanssa.

Jos Victoria eläisi vain omilla ja Davidin rahoilla, täällä haukuttaisiin siitäkin...

Vierailija
18/19 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viktoria on väsynyt rankemman lailla. Hänen kehonsa on väsynyt. Pitäis syödä ja levätä. Vauva on nyt tos tekosyynä. En ihmettelis vaik käyttäis jotain vahvempaa kuin energiajuomaa ja buranaa...

Vierailija
19/19 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuulla käy rankasta työstä. Ei matkustaminenkaan koko ajan herkkua ole vaikka miten ykkösluokassa suhaisi mantereelta toiselle.