Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuumetta 37,6 ja tuntuu että kuolen!

Vierailija
20.02.2012 |

Ihan naurettavaa! Lapsena oli aina jotain 39 kuumetta enkä muista että olis ollu näin hirveetä. Vai enkö vaan muista? Ihan hirvee olo! En pysty kun makaamaan ja niistämään. onneksi on kaapit täynnä ruokaa ettei tarvi lähteä kauppaan! Yh kärsii, yhyy. Koira pitää silti ulkoiluttaa, nyyh. Saa lohduttaa. :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei hevin nouse kuume,niin oon puol kuolla jos mulla on noin paljon kuumetta.

mutta pari vuotta sitten oli possuflunssa ja kuume nous päälle 39 niin en meinannu uskoo mittaria,ku ei se olo niin paha ollu.

Vierailija
2/12 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voi olla kovakin kuume ilman mitään sen vakavampaa. Aikuisella kova kuume taas on merkki ihan kunnon pöpöstä.

Ota buranaa ja lepäile. Juo paljon nesteitä ja katso joku hyvä leffa.

Koiran käytät nopeasti kusella, ei se kuole vaikka ei lenkille pääse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrys- ja säälihali täältä! Parane pian.

Olen itsekin ihan sairas, jos on vaikka 37.2, kun yleensä lämpö on 36.0.

Vierailija
4/12 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun mä kärsin. :D Onneksi on tosiaan KERRANKIN ruokaa niin että voi oikeen valkata. Mitään ei tee mieli. Kiiviä raavin vähän kerrassaan että edes jotain... Toivottavasti ei ole niin pitkä tauti kun kanssakärsijät on uhkailleet. ap

Vierailija
5/12 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin pari viikkoa sitten tuossa tilanteessa. Kyllä se siitä. Nyt vain mahdollisimman paljon lepoa.

Vierailija
6/12 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

*delaa*

Vierailija
7/12 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

*delaa*

Ja jos otit niin yritä nukkua. Tai juo ensin jotain. ja sitten petiin. ota nalle kainaloon.

Vierailija
8/12 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalle oli hyvä ajatus. Kiitti. :) ap

Vierailija
9/12 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa kärsiä, yritä helpottaa oloa kaikin keinoin. Tsmppiä. Itsekin juuri koin saman kohtalon ja köhin vielä monta viikkoa.

Vierailija
10/12 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen nukkumaan menoa siis oikeestaan vaan, tai jos täytyy lähteä johonkin kipeenä. Onhan sillä kuumeella tehtävänsä, ja hyvä tietää kaikki oireet, lääkkeethän muuttaa niitä. Kiitos neuvosta kuitenkin. :) ap

Vierailija
11/12 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen nukkumaan menoa siis oikeestaan vaan, tai jos täytyy lähteä johonkin kipeenä. Onhan sillä kuumeella tehtävänsä, ja hyvä tietää kaikki oireet, lääkkeethän muuttaa niitä. Kiitos neuvosta kuitenkin. :) ap

nyt olisi ihan oikea aika ottaa lääkettä. Olosi helpottaisi.

Vierailija
12/12 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä ei saa valittaa tai kerätä sääliä, jos ei viitti sitten tehdä mitään olonsa helpottamiseen. Kuumeella on tehtävänsä...joopa joo...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan