Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Simo Bertini-vaunuista

15.11.2005 |

olen ehkä ostamassa Simo Bertini merkkisiä yhdistelmiä. netistä löytyy tosi vähän tietoa, ei juuri ollenkaan. onko kellään kokemusta tästä merkistä, hyvät ja huonot otetaan huomioon. en tosiaankaan löydä kun ulkomaalaisilta sivuilta jotain shop-online sivuja.

meneekö nämä hyvin talvivauvalle, niissä on pehmeä kantopussi ja ilmakumirenkaat, ja tarkoitus olis ulkoilla kun on tuo piski. eli kaikki joilla on jotain tietoa, please kirjoittakaa! thänks!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Mä ostin reilu vuosi sitten käytetyt simot ja ne oli kuin uudet. Ne oli kolme vuotta olleet aktiivisessa käytössä, eikä niistä ollut edes kangas haalistunut!

Olen ollut todella tyytväinen näihin vaunuihin!!

Vierailija
2/5 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin, että ne ovat ns. halpavaunuista yhdet parhaat. Merkki on alunperin norjalainen, nyttemmin taitaa kuulua jonkin isomman merkin alle. Kiinassa on tehty, hinta perusyhdistelmille pehmeällä kopalla oli 2003-2004 n. 280-400 ¿ ja takuu 1v. Myydäänkö niitä tosiaan vielä Suomessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat olleet todella hyvät talvivauvalla. Kulkevat hyvin tuulessa ja tuiskussa :) Kuomun saa aika alas peittämään lapsen kasvoja. Meillä olisi tuplien alta myytävänä jos kiinnostaa? Väri on sini keltainen ja vaunut ovat todella hyvässä kunnossa. Säilytetty aina sisällä.

Jos kiinnostaa niin ota yhteyttä.

Hinta pyynti olisi 100 euroa/tarjous.

nina.pirila@saunalahti.fi

Voin laittaa kuvia sähköpostilla.

Vierailija
4/5 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten, kun kaipaat pieniä ja ketteriä, myyt Simot pois;) Itse en ostaisi, sillä haluan, että rattaat ovat mahdollisimmat ketterät, matalat ja " ratasmaiset" .

Vierailija
5/5 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

elikkä meillä on pitkällä pojalla ollut käytössä kyseiset kuomurattaat ja ollaan oltu todella tyytyväisiä.

Ostettiin alkuun ihan tavalliset vaunut pehmeällä kantokopalla ja ne kävi pojalle pieneksi todella nopeasti. Näissä Simoissa lapsi mahtuu vieläkin nukkumaan ja poika on siis pitkän puoleinen kaveri.

Matkarattaat meillä lisäksi kauppareissuja varten=)

Meillä ainakin tykätty kyseisistä rattaista.