Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaasan laskiaispullat PAKASTETTU ja Latviassa valmistettu

Vierailija
20.02.2012 |

no huh huh mitä kusetusta...

Ja kerma tuskin on kermaa vaan jotain lisäainemössöä

Lisäainemäärävertailussa "voiton" vei tänäkin vuonna Vaasan leipomon pakatut ja hillotäytteiset Isoäidin laskiaspullat, jotka pitivät sisällään 12 erilaista lisäainetta. Suomalaisen pullan ystävät voivat myös järkyttyä luettuaan Vaasan pullien tuoteselostuksen viimeisen rivin:

"Tuote säilytetty pakastettuna, ei saa jäädyttää uudelleen. Valmistettu VAASAN leipomossa Latviassa".

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pullissa eikä kakuissa!

Todella harvoissa pikku leipomoissa käyttävät oikeaa kermaa. Kaikki muut leipomot käyttävät kasvisrasva valmistetia ns. tekokermoja. Jotkut saattavat sekaan laitta ehkä oikeaa kermaa.

Vaan ihmiset ostavat tyytyväisinä eivätkä vaadi edes kunnon tuotteita!

Vierailija
2/24 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskiaispullia. Ja on taatusti tehty kermasta se vaahto ja pulla on niin tuoretta ettei tosikaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tehdä kerran vuoteen pullia itse. menee 1h aikaa elämästä ja saa pullia moneksi päiväksi yhdestä 1/2 litran taikinasta(ja halpaa ku mikä, sillä kaupan kahen pullan hinnalla saa jo läjän moneksi päiväksi). itse tein lauantaina aamusta lapsen kanssa ja saatiin vieraille ja meille yhteensä 14 pullaa täytettyä ja sunnuntaille jäi kaikille 2 pullaa per henkilö ja vielä toinen mokoma satsi laskiastiistaille pakkaseen, täyttöön menee ehkä sen 10 minsaa. sama aika ku käy kaupasta hakemassa tollasta paskaa,sitä saa mitä tilaa

Vierailija
4/24 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKA niitä lisäainepullia ostaa ?? uusavuttomat ? idiootit ?

Vierailija
5/24 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermavaahdossa ei ole kermaa, eikä mantelimassassa mantelia, vaan mm. aprikoosinsydämia, vehnäjauhoja ja perunaa (sic!). Kolumnisti totesikin, että "kai se on vain uskottava, että näin pullan teki isoäitikin"!

Meillä syötiin eilen ihania, tyttären tekemiä laskiaispullia ... :)

Vierailija
6/24 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla pakastetulla mansikkahillolla ja matenlimassalla.

Itse en voinut leipoa, kun ei ole nyt uunia käytössä.

Mutta hyviä olivät näinkin. Ja paljon halvempia ja vähemmän oli lisäaineitakin, kuin valmiiksi täytetyissä.

Vierailija
7/24 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tehdä kerran vuoteen pullia itse. menee 1h aikaa elämästä ja saa pullia moneksi päiväksi yhdestä 1/2 litran taikinasta(ja halpaa ku mikä, sillä kaupan kahen pullan hinnalla saa jo läjän moneksi päiväksi). itse tein lauantaina aamusta lapsen kanssa ja saatiin vieraille ja meille yhteensä 14 pullaa täytettyä ja sunnuntaille jäi kaikille 2 pullaa per henkilö ja vielä toinen mokoma satsi laskiastiistaille pakkaseen, täyttöön menee ehkä sen 10 minsaa. sama aika ku käy kaupasta hakemassa tollasta paskaa,sitä saa mitä tilaa

mutta meillä ei ikinä menisi tuollaista määrää pullia. Mieluummin ostan sen pari pullaa valmiina, kun leivon hirveän kasan, josta yli puolet lentäisi roskiin.

Vierailija
8/24 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin ja Vaasan laskiaispullia, iltapäivällä Fazerin pullat oli loppu. Olikohan ne sitten parempi laatuisia?

Vierailija
9/24 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä ei ikinä menisi tuollaista määrää pullia. Mieluummin ostan sen pari pullaa valmiina, kun leivon hirveän kasan, josta yli puolet lentäisi roskiin.

sähän voit tehdä saman kuin vaasa, ja pakastaa ne pullat. Leivo vaikka osa laskiaispulliksi ja loput korvapuusteiksi ja pakasta puustit. saat muulloinkin tuoretta pullaa.

Vierailija
10/24 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet itse vasta nyt oppinut lukemaan.

Vaasan isoäidin pitko on myös Latviassa valmistettua taikinaa.

Vierailija
11/24 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

LIETTUAAN ISO ÄLLÄ

Vierailija
12/24 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestiin viitaten Ingmanin litraiset jäätelöt valmistetaan Liettuassa . Tarkistakaa joutsenlippu (

Vierailija
13/24 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meilläkään kaikkia 40 pullaa kerralla syödä, mutta säästää itse leipomalla ja takuulla terveellisimpiä ja paremman makuisia

Vierailija
14/24 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksa alkaa pullataikinaa väsäämään niin ostakaa k-kaupasta Pirkka pakastepullia.

Ne ovat hyviä. Hoidellaan ja paistamaan n.6-8 min.

Ei muutakuin hillot ja kermavaahdot sisään.

En ole koskaan ostanut valmiita laskiaispullia kaupasta.

Vierailija
15/24 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullat tehty Suomessa ja kermakin on aitoa!

Vierailija
16/24 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksa alkaa pullataikinaa väsäämään niin ostakaa k-kaupasta Pirkka pakastepullia.

Ne ovat hyviä. Hoidellaan ja paistamaan n.6-8 min.

Ei muutakuin hillot ja kermavaahdot sisään.

En ole koskaan ostanut valmiita laskiaispullia kaupasta.

Paitsi hillon sijaan laitetaan mantelimassaa sellaisesta pötköstä.

Vierailija
17/24 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon parempia ovat kuin Suomessa valmistetut.

Vierailija
18/24 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa niita vslmispullia niim ostakaa huovilan laskiaispullat. Niis on oikee kerma ja pullakin oikeeta. Ne on vaa kalliita.

Tai sit ostakaa oirkka ta x-tra pakastepullapussi, munat ja sokerit pintaa ja uuniin. Kerman ja hillon sit lisää sinne. On hyvää ja halvempaa.

Vierailija
19/24 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä pullat paistetaan, pääasia että ovat hyviä.

Vierailija
20/24 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien muiden leipomoiden pullat viedään käsistä mutta Vaasalaiset pysyy hyllyssä.

Ja kun joku ihmetteli kuka niitä valmiita pullia ostaa, niin oman havaintoni mukaan vanhukset, sinkut, lapsettomat pariskunnat.

Kun haluaa vain sen yhden tai kaksi pullaa niin halvemmaksi tulee ostaa ne valmiina. 2,5€ maksaa kaksi isoa laskiaispullaa.

T: kaupan täti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan