Kolmas poika tulossa ja olen vähän pettynyt.. :(
Tämä on viimeinen vauvamme, enkä saa koskaan olla tytön äiti. :( myös lähipiirin kommentit ovat olleet masentavia..
Positiivisia kommentteja kaipaillen...
Kommentit (24)
olet onnekas! Pojat ovat tosi jees!
Toivoin kyllä tyttöä tästä neljännestä lapsesta, ja olen todella onnellinen, että tyttö syntyi. Ei tosiaan kaduta, että lapsia on nyt näin monta, vaikka kolme lasta (kaksi poikaa ja sitten jo tyttö) olisi minusta ollutkin ideaalitilanne. :)
Toki olen sitä mieltä, että on tärkeintä, että lapsi on terve. Sukupuolella ei oikeasti ole niin kovasti väliä. Ja ehkä vieläkin tärkempää on, että ylipäänsä saa lapsen!
Me saimme tytön neljän pojan jälkeen. Oli kiva yllätys, mutta ei syy tehdä viidettä lasta.
Pojat on suoria, reiluja ja simppeleitä. Ja ihania. :)
Pojat tuo muutaman vuoden kuluttua tyttöjä taloon.. tasapaino löytyy. Jokainen lapsi on ihana. Jokaisella lapsella on oikeus ns. perintönimeen ja tunteeseen että on tervetullut. Usien suvussa kulkeva nimi annetaan vaan ekalle pojalle/tytölle ja muut jätetään ilman. En tajua sitä. Onneksi olkoon!
Ja pois en vaihtaisi!
Elämä on hyvin vauhdikasta ja äänekästä, paljon fyysistä aktiviteettia eikä meillä paljoa paikallaan viihdytä.
Ap: lle tsemppiä! Olen itsekin saanut paljon negatiivista kommenttia kun perheessä ei ole sitä pakollista prinsessaa.