Uskottomuus ongelma, miten saan tämän loppumaan?
olen paljon yksin minun mieheni työn vuoksi. Meill ei ole lapsia, mieheni on maailman kultaisin ihminen. Rakastava ja hyväsydäminen.
Seksi ei ole kummoista,mutta sitä on.
Erosin eräästä uskonnollisesta yhteisöstä vähän aikaa sitten ja jouduin jonkilaiseen (identiteetti)kriisiin ( koin siellä etten riitä, ole tarpeeksi hyvä, olisinpa sitten millainen tahansa), sitten ihastuin päätä pahkaa erääseen mieheen joka on mieheni vastakohta, aika monessa asiassa.
Olen pettänyt miestäni kerran tämän tyypin kanssa ja tunnen syvää huonoa omaatuntoa. Mutta tämä mies houkuttaa minua edelleenkin todella paljon ajattelen häntä lakkaamatta, minun on vaikea unohtaa häntä. Houkutus on pelkästään seksuaalista. Hän on myös varattu.
Minä varmasti tarvitsisin terapiaa, mutta miten sinne pääsee?
Kommentit (3)
Varaat ajan omalääkärille, joka sitten kirjoittaa lähetteen mielenterveystoimistoon. Siitä en tiedä, onko mahdollista jotenkin päästä työterveyshuollon kautta.
Ehkä kannattaa siellä lääkärillä painottaa sitä, että sinulla on mielenterveydellisiä ongelmia uskonnollisesta yhteisöstä eroamisen vuoksi. Jos alat valittelemaan, että tattis päästä terapiaan, kun on huono omatunto vieraissa käymisestä, saattaapi lääkärin huumorintaju olla vähäisempää.
kommetteja kiitos.
ap