Lue keskustelun säännöt.
Greippimehu ja raskaaksi tuleminen? Onko joku kokeillut?
20.02.2012 |
Uskomukseen tietty perustuu mutta ei kai siitä haittaa ole jos kokeilee :D Onko jollain omakohtaista kokemusta?
Kommentit (4)
mutta varmaan olisin tullut raskaaksi ilmankin. Odotan toista ja molemmilla kerroilla tärppi on tullut kierrosta, jossa olen jaksanut jäädä sänkyyn makoilemaan peppu ja jalat ylempänä seksin jälkeen. En tosin tiedä onko tämäkin sattumaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla oli koti-inseminaatio, ja sitä ennen kittasin greippimehua. Tulin raskaaksi yhdellä ainoalla yrityksellä! Tuskinpa se tuon greippimehun ansiota on, mutta ei siitä haittakaan ollut. ;)
että jos on mitään lääkitystä, sitä ei saa juoda. Se heikentää kaikkien lääkkeiden tehoa.
Esikoisen tärppiä odottaessa meni vuosi. Kuulin siellä viimeisien kiertojen aikana greippimehusta ja aloin juomaan, voi toki olla että tämä on vaan ollut sattumaa että tulin muutama kierto sen jälkeen raskaaksi.
Mutta kun koitin 3 seuraavaa lasta saada alkuun niin join taas greippimehua, joka ei taaskaan kerro mitään koska seuraavat lapset tulee yleensä kuulemma helpommalla!
Mutta greippimehun sanotaan parantavan limakalvoja, tämä helpottaa munasolun kiinnittymistä.
Hedelmähän tuo on ja Valiolla on ihan hyvää greippimehua jota minä olen sietänyt juoda. Mies sitä litki myös koska hänestä hyvää.
Päivittäin lasillinen riittää, tuosta saa hyvin foolihappojakin joka tekee hyvää sille kehittyvälle lapselle!