Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kumpaa suosittelette 4D ultraan

15.11.2005 |

Hgissä Femedaa vai Felicitasta? Kummasta kokemuksia vai onkohan mitään merkittäviä eroja?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli hyvin perusteellinen ja aikaa on varattu muistaakseni n. 40 min, eli jos vauva on " väärässä" asennossa tutkimista varten, on aikaa hyvin yrittää saada vaihdettua asentoa. Hinta oli silloin (n. vuosi sitten) kalliimpi kuin Femedassa, mutta toisaalta Kela-korvauksen sai suoraan.

Olen kuullut monelta tutultani, että Bruno Cacciatore Femedassa olisi hieman hätäisempi ja aikaa on varattu n. 20 min. Samoin olen kuullut, että hän saattaa tokaista " rajumpia" kommentteja. Siitä huolimatta tuttuni ovat sanoneet voivansa myös suositella häntä.

Vierailija
2/6 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Täällä on aikaisemminkin vertailtu näitä ja molemmat ovat varmasti yhtä hyviä, riippuu sinusta, mitä haluat. :) Eli Tapio Kurjesta on sanottu,että hän käyttää enemmän aikaa ja selittää tarkemmin ja perusteellisemmin yms. ja Cacciatore selittää tärkeimmät asiat lyhyesti ja ytimekkäästi. Moni on sanonut,ettei pidä Cacciatoren tyylistä, mutta itse paremminkin yllätyin posiitivisesti! :) En etukäteenkään halunnut mitään turhaa höpöttelyä vaan tärkeimmät asiat selville. Eikä hän ollut myöhässäkään ;). Hintaerokaan ei ole suuri, joten valitse se mikä sinua itseäsi eniten miellyttää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

teille jo vastanneille.. Eipä muuta kuin jompaankumpaan vain. Vaikeita päätöksiä ;) heh

Vierailija
4/6 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näiden(kin) perusteella päädyin Felicitakseen ja Kurkeen, mutta kokemusta ei vielä ole.

Kurjelle oli ainakin nyt aika pitkä jono. Maanantaina varasin ja sain ekan vapaan ajan 12.12.!

Vierailija
5/6 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Felicitakseen ei ole yhtään aikoja ennen joulua :( Menen sitten Femedaan 13. joulukuuta...tosin siellä olen käynyt 2 krt aiemminkin 4D:ssä eikä minulla ole mitään moittimista Brunosta. Tällä kertaa olisin vain halunnut sen sisätutkimuksen+keskustelua myös.

Mandi 17+6

Vierailija
6/6 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olin ihan tyytyväinen. Pyynnöstäni tehtiin myös sisätutkimus, joten kyllä senkin saa kun vaan pyytää.

Inka05 rv 31+2