Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hierojalla käynti + menkat

Vierailija
19.02.2012 |

Miten olette toimineet jos käytte hierojalla ja menkat osuu samaan aikaan?

Itse käyn kerran kuussa luottohierojallani, hän on siis nainen, ja usein tulee oltua pelkissä pikkareissa ja rintsikoissa. Hän hieroo myös pohkeet ja reidet. Nyt osuu menkat hierojakäynnin päälle mutta voiko sinne mennä vaikka on menkat ja käyttää sidettä?

Haluan nyt täsmentää, että minä EN KÄYTÄ SISÄISIÄ SUOJIA JOTEN TURHA TUPUTTAA TAMPONEITA TAI KUUKIPPOA. Ei kiitos.

Lähinnä siis siteen näkyminen nolostuttaa, mutta ei kai se haittaa? Onko muita haitannut jos olette käyttäneet sidettä tai pikkuhousunsuojaa käydessänne hierojalla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-palsta on kyllä pettämätön...

Mä lähinnä miettisin, että haisenko mä liikaa verelle... Mut jos et vuoda kuin ämpäristä kaatamalle, ei tätä ongelmaa kaiketin ole. Entäs jos laitat jotkut kireet kalsarit, siteen, ja sit päälle jotkut siistimmät ja väljemmät kalsarit, niin ei paista siivekkeet?

Toisaalta, ihan sama.

Vierailija
2/6 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käyttää sisäisiä suojia. Henkiläkohtainen asia.

En käytä siivekkeellisiä suojia, mutta toi idea kireistä pikkareista kiinnostaa. Se voisi auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan, että saat intiimikohdat raikkaiksi. Pue päälle mustat lahkeelliset trikoopöksyt.

Vierailija
4/6 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä voit sitten sanoa että hiero tällä kertaa vain selkä ja hartiat.

Vierailija
5/6 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin mieshierojalle ja huomasin ennen hoitoaikaa laitoksen vessassa että vuoto alkoi (raskauden jälkeen eka vuoto), kysyin nätisti mieshierojalta voisiko pyytää vaimoaan paikalle ja sain vaimolta siteen :) hierojapariskunta tykkäsi että onpa hyvä kun tuli tilanne vastaan niin he tietää varautua ja varata siteitä muitakin varten vessaan :) ja mies hieroi ihan normaalisti emmekä välittäneet vuodosta :)

Vierailija
6/6 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hierojalla päällä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi