Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuukautiset toista päivää myöhässä

Vierailija
19.02.2012 |

Pessimistinä en uskaltaudu vielä tekemään testiä, päätin odottaa keskiviikkoon. Sitäpaitsi koko ajan tunne, että kuukautiset voi alkaa millä hetkellä hyvänsä. Jännää!

Missä vaiheessa muut yleensä testaatte? Vaikuttaako tunne menkkojen alusta mitenkään päätökseenne testata?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vieläkään mitään täällä suunnalla. Voi ihanat av-mammat, antakaas vinkkejä miten nää pari päivää sais kulumaan nopsasti. Tuntuu, ettei oo mitään muuta ajateltavaa, kun se että onkohan meille tulossa pikkunen.

Vierailija
2/14 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että kaikki menkkakivut on täysin poissa, ei tunnu enää yhtään siltä, että kuukautiset alkaisi. Onneksi kohta töihin lähdön aika niin saa muuta ajateltavaa :)

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellänikin on kyllä ollut monta kertaa "se tunne", että tiineenä ollaan... Vaan niin vaan on aina alkanut menkat. Yritystä useampi vuosi, yksi lapsi on (josta ei mitään ennakkoaavistusta =D ).

Mä olen todennut itselleni parhaaksi keinoksi tehdä raskaustesti mahd. pian, kun menkat ovat myöhässä. Tosin, ne ei päivälleen säännölliset olekaan, joten vähän arpapeliä... Kuitenkin silloin, jos raskaustoiveet siinä myöhästyneessä kierrossa alkavat vallata liiaksi ajatuksia ja toiveet alkavat olla liian korkealla, niin en ajattele, että negatiivinen testi olisi liian kova pudotus, vaan ennemmin niin, että loppuu sitten mahdollisimman pian ne vaaleanpunaiset toiveet... =/ Tosi pian testin tekemisen jälkeen ne menkat on sitten myös alkaneet (viimeksi ehdin avata raskaustestin paketista ja marssia vessaan pissaamaan kuppiin, kun sitten pyyhkimisjäljet säästivät mut testaamiselta...), pääsee sitten uuteen kiertoon yrittämään... =)

Omalle kohdalleni en kyllä enää erityisen realistisesti uuteen raskauteen usko, yrittänyt vähän luopua niistä toiveista.

Sulle ap toivon kuitenkin tosi paljon lykkyä ja että se testi, sen tehdessäsi, sitten olisi vahvasti JOO! =)) Muista pitää meidät ajan tasalla, ja mieluiten tietysti teet sen testin heti tänään, päästään odotuksesta mekin.. =D

Vierailija
4/14 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes ehti ostamaan testiä, vaikka vähän jo polttelisi. Ja yritän pysyä päätöksessäni, että odotan keskiviikkoaamuun. Ymmärrän kyllä tuonkin kannan, että testi tehdään piakkoin niin ei ehdi edes miettimään niitä vauvantuoksuja :D Jotenkin mulla on semmonen tunne, että mun kuuluu odottaa keskiviikkoon, en osaa sitä selittää, mutta se vaan tuntuu oikealta.

Mä oon koko ajan varautunu menkkojen alkuun, sillä sehän on luonnollisinta mitä voisi tapahtua :) Eli en nyt ihan nimeä ole vielä ehtinyt päättämään, odottelen sinne keskiviikkoon, josko semmoista pitää ylipäätään alkaa miettimään.

Voi toivon sinullekkin paljon onnea! Pidän tätä ajan tasalla pari kertaa päivässä. Toimii terapeuttisesti mullekkin :)

Vierailija
5/14 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko totta teillä muilla toimii kuukautiset päivälleen? Siis, että tänään voitte sanoa varmasti, että päivän myöhässä, jos eilen olisi pitänyt alkaa?

Itsellä voi heittää parikin viikkoa.

Maltahan nyt vaan odotella.

Vierailija
6/14 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ollu kierto tasan 28 päivää, kertaakaan en ennen ole ollut myöhässä. Ja odottelen :)

Ap.

Vierailija
7/14 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia kiusaat itseäsi? Mä olisin ainakin testin jo tehnyt. Ihan turhaa asiaa koko ajan miettii ja kerää lisäintoa sen suhteen, että on raskaana jos testi sitten kuitenkin olisi nega.

PALJON helpompaa on tehdä testi heti kun menkat on myöhässä niin tietää mikä on tilanne.

Teehän se testi vain, sillä siitä pääset:)

Toivottavasti näyttää plussaa.

Vierailija
8/14 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koe kiusaavani itseäni :D Vaikka onhan tämä jännää ja välillä tekisi mieli jo testata. Mutta nyt ois enää pari päivää odottelua. Ja voihan siinä käydä niinkin, että kuukautiset ehtiikin alkaa ennen sitä.

Aion vielä odotella :)

Vierailija
9/14 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi sitten, että menkat alkoi. Onneksi en ehtinyt testaamaan. Ottaa päähän.

Ap.

Vierailija
10/14 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kade sulle,mulla just menkat alkoi

Vierailija
11/14 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos testaan niin sillä hetkellä menkat alkaakin. Vessassa on pakko ravata koko ajan, kun koko ajan tuntuu, että nyt alkoi. Ollaan yli vuosi jo yritetty ja nyt ekaa kertaa myöhässä. Ei oikeen ees uskalla uskoa mihinkään ettei sitten tipu korkealta.

Tsemppiä sinulle numero 2.

Vierailija
12/14 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme yrittäneet mieheni kanssa lasta jo jonkin aikaa. Minun täytyy tunnustaa, että olen ollut valehtelematta ainakin 10 kertaa täysin varma, että "nyt olen raskaana!" Kuvittelen itselleni pahoinvointia, ja minusta tuntuu, että munasarjoja nipistelee, rinnat ovat suuremmat ja aremmat ym. Mutta kertaakaan ei ole vielä testi näyttänyt plussaa, vaikka on ollut vaikka minkälaista raskausoiretta ja menkat ovat olleet välillä yli viikonkin myöhässä. :D

Sitten kun olen tehnyt testin ja se näyttää negaa, olen yleensä alkanut pohtia, että teinkö testin sittenkin liian aikaisin. Ja muutaman päivän päästä olen testannut uudelleen. :D

Sanoisin, että odota sinne keskiviikkoon, jos vain innostukseltasi pystyt. Olen itse ollut aina tosi hätänen tuon testaamisen suhteen ja raskaustesteihin on kulunut rahaa ihan turhaan.

Vierailija
13/14 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"se tunne". Vaikea selittää. Jotenkin olen vain tiennyt jo ennen testin tekemistä, että nyt olen raskaana. Sitä tunnetta ei ole muuten ollut ja olen kymmeniä turhia testejä ennen varsinaisia raskauksia tehnyt. Ennen sitä on kuvitellut jos jonkinnäköistä oiretta. Sitten raskaanaollessa oireet on tulleet todellisuudessa paljon myöhemmin, mutta jotenkin ollut vaan vahva tunne, että nyt on positiivinen ja molemmilla kerroilla ollut.

Tsemppiä ja onnea matkaan kaikille yrittäjille, plussia teillekin toivoen!!

Vierailija
14/14 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon takia aion odottaa, ettei sitten tule tehtyä liian aikaisin ja tulee pettymyksiä jne. Toivottavasti teillä nappaa pian! :)

Tottakai tässä oon itekki miettiny, että onko mitään oireita, mutta aika vähän oon keksiny mitään :D Oon ollu paljon herkempi kun normaalisti, itkettää ihan pienet asiat. Mut sit oon aina ollu semmonen, että itken ns turhaan sillontällöin ja sit jaksaa taas :D Muut on että mun naama kukkii ja nenä on tukkonen, mutta nuokin voi johtua tuhannesta muustakin asiasta.

Kiitos teille kommenteista! kivaa jakaa tätä pientä jännitystä muiden kanssa, kun ei tätä oikeen läheisten kanssa viitsi...