Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen EI pääse opiskelemaan lähihoitajaksi?

Vierailija
19.02.2012 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsosiaalinen,itsekäs,vakavamielinen

Paitsi että minäkin pääsin sinne :D

Vierailija
2/12 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta ap vanha ketju, ettei tarvitse joka viikko aloittaa uutta.

Vastaus kysymykseen: lähihoitajakouluun otetaan vain läskiperseisiä tupakkaapolttavia paskahousuja. Mt- ja huumetausta lasketaan eduksi. Kukaan muu ei sinne pääse, koska ko koulutus on vain luusereille suunnattu. Lisäkysymyksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en meinannut päästä, koska testien tekijöiden mielestä olin liian ujo ja epäsosiaalinen. Kuitenkin "säälistä" varmaan sitten ottivat sisään.

Nyt olen 10 vuotta tehnyt työtä vanhusten parissa ja vanhukset tykkäävät minusta todella paljon. Muutenkin työt sujuvat hyvin.

En voi sietää näitä psykologisia testejä enkä usko pätkääkään, että niillä saataisiin epäsopivat alalta pois!

Vierailija
4/12 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi yhtään mun juttuni. En ole millään lailla käytännön ihminen, sen sijaan akateemiset opinnot sujuivat hyvin ja olen nyt tutkijana, viihdyn omassa kammiossani analyysieni parissa.

Vierailija
5/12 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei päässyt koska suomen kielen taito ei ollut tarpeeksi hyvä. Hän kävi sitten kielikurssin ja sen jälkeen pääsi.

Itse en varmaan pääsisi, koska pelkään vanhuksia, vammaisia ja sairaita enkä halua koskea vieraisiin ihmisiin. En aio kyllä pyrkiäkään.

Vierailija
6/12 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseen: lähihoitajakouluun otetaan vain läskiperseisiä tupakkaapolttavia paskahousuja. Mt- ja huumetausta lasketaan eduksi. Kukaan muu ei sinne pääse, koska ko koulutus on vain luusereille suunnattu. Lisäkysymyksiä?

Meidän ryhmässä on todella päteviä ihmisiä. Muutama paskahousu sinne otettiin säälistä, koska olivat jättäneet aikoinaan koulutuksen kesken.

Loput valikoitiin sitten parhaimmista parhaat. Oli nimittäin niin paljon halukkaita.

Vierailija
7/12 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse avohoitopotilas eli mt-ongelmainen, inhoan ihmisiä eikä ala kiinnosta pätkääkään. Kuitenkin hain sinnekin kun olin lähdössä opiskelemaan. Pääsin sisään, mutta sain paremman opiskelupaikan ja lähdin mieluummin yliopistoon.

Jäin kyllä ihmettelemään miksi minutkin hyväksyttiin sinne! :DD Ja että kuka sinne ei sitten muka pääse....

Vierailija
8/12 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota ala ei kiinnosta pätkääkään. Tein aikanaan monta vuotta opiskelijavalintoja. Jos hakija sanoo että on hakenut myös toisiin opiskelupaikkoihin, joihin aikoo hakea niin kauan että pääsee, niin laitoin soveltuvuudeksi hylätyn. Tarkoitus oli siis löytää opiskelijoita jotka suorittaisivat opinnot loppuun ja jopa tekisivät sitä työtä.

Esim. keskiarvoltaan lähes 10-tyttöjä on jäänyt rannalle ruikuttamaan jos oikeat kiinnostuksen kohteet ovat ihan muualla.

Vierailija
9/12 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ryhmässä on todella päteviä ihmisiä. Muutama paskahousu sinne otettiin säälistä, koska olivat jättäneet aikoinaan koulutuksen kesken.

Loput valikoitiin sitten parhaimmista parhaat. Oli nimittäin niin paljon halukkaita.

Tein vain yhteenvedon aiempien ketjujen perusteella. Miksei ikinä ole ketjuja, joissa kysyttäisiin "millainen ihminen ei pääse opiskelemaan tradenomiksi/lääkäriksi/tarjoilijaksi/insinööriksi/astronautiksi?

Terveisin lähihoitaja

Vierailija
10/12 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota ala ei kiinnosta pätkääkään. Tein aikanaan monta vuotta opiskelijavalintoja. Jos hakija sanoo että on hakenut myös toisiin opiskelupaikkoihin, joihin aikoo hakea niin kauan että pääsee, niin laitoin soveltuvuudeksi hylätyn. Tarkoitus oli siis löytää opiskelijoita jotka suorittaisivat opinnot loppuun ja jopa tekisivät sitä työtä.

Esim. keskiarvoltaan lähes 10-tyttöjä on jäänyt rannalle ruikuttamaan jos oikeat kiinnostuksen kohteet ovat ihan muualla.

Tietenkin ne fiksut sanoo heti ettei kiinnosta, niin saavat yhden pakollisen koulupaikkahaun siinä. Jos eivät pääse yliopistoon ei tarvi ainakaan miksikään lähäriksi lähteä. :DDDDDD Siis miksi joku kympin tyttö ikipäivänä haluaisi edes lähäriksi????? :DDDDDD Ei tietenkään halua.

Vierailija
11/12 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on rajoitettu määrä aloituspaikkoja ja hakijoita moninkertainen määrä, niin aika moni jää ilman koulutuspaikkaa.

Vierailija
12/12 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin ne fiksut sanoo heti ettei kiinnosta, niin saavat yhden pakollisen koulupaikkahaun siinä. Jos eivät pääse yliopistoon ei tarvi ainakaan miksikään lähäriksi lähteä. :DDDDDD Siis miksi joku kympin tyttö ikipäivänä haluaisi edes lähäriksi????? :DDDDDD Ei tietenkään halua.

Silti joka vuosi joku "kympintyttö" tai tarkemmin sanottuna hänen äitinsä uhkailee oikeustoimilla kun tyttö on saanut hylkäävän päätöksen ja joku paljon "huonompi" on saanut paikan.

t.12