Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mieheni söi tänään kokonaisen suklaakääretortun, yksinään
18.02.2012 |
, kyseessä oli suklaarulla jossa suklaakreemiä. Hänellä on 2-tyypin diabetes, ja häntä toisinaan himottaa tuo makea. Mitä mieltä tästä??
Kommentit (2)
Mitä sympatiaa?? Olen itsekin varmaan samanlainen kakkostyypin DM, verikokeet otettu, mut en ole uskaltanut niistä vielä soittaa. Itse en siedä mitään makeaa, ei mieli tee, syön mieluummin suolaista. Tuli vaan huono olo, kun huomasin kääretortun olevan lopussa, vaikka en ollut maistanut palaakaan. Ja toki tilaamme on varmaan syy epäterveet elämäntavat. Mutta en ole provo, enkä porvoosta. T Ap
kuin miehesikin. Sen takia minäkin olen sairastunut. Ja sen takia miehesikin. ei ole aina helppoa tämä elämä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olen itsekin varmaan samanlainen kakkostyypin DM, verikokeet otettu, mut en ole uskaltanut niistä vielä soittaa. Itse en siedä mitään makeaa, ei mieli tee, syön mieluummin suolaista. Tuli vaan huono olo, kun huomasin kääretortun olevan lopussa, vaikka en ollut maistanut palaakaan.
Ja toki tilaamme on varmaan syy epäterveet elämäntavat. Mutta en ole provo, enkä porvoosta.
T Ap