Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai saatana teinkö virheen (srk ip-kerhoon ilmoittautuminen)

Vierailija
18.02.2012 |

Ilmoitin lapsen srk:n ip-kerhoon enkä kuulu kirkkoon. Oisko pitäny antaa miehen ilmoittaa, koska se uskoo ja kuuluu kirkkoon? Nyt mua varmaan mulkoillaan pahalla silmällä kun meen lasta hakeen :,(

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

PALAT HELVETIN TULESSA!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
2/21 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin suosittelen ap:ta menemään psykoterapeutin ja psykiatrin puheille. Nimittäin vaikuttaa näin maallikon silmään aika paranoidiselta tai sitten siltä, että ap:lla on jotain todella outoja lahkolaiskokemuksia lapsuudessaan.

Älä ole huolissasi, olen viljellyt ketjussa myös huumoria asian lisäksi. Jätän jokaisen lukijan oman nokkeluuden varaan sen erottamisen, missä kohtaa on huumoria mukana :)

surusilmä ap ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin lapsen srk:n ip-kerhoon enkä kuulu kirkkoon. Oisko pitäny antaa miehen ilmoittaa, koska se uskoo ja kuuluu kirkkoon? Nyt mua varmaan mulkoillaan pahalla silmällä kun meen lasta hakeen :,(

Vierailija
4/21 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sentään niin sydämellinen että viet lapsesi seurakunnan kerhoon.

Vierailija
5/21 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllä sä saatanan mielestä teit suuren virheen...

Vierailija
6/21 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapseni käyvät seurakunnan kerhossa emmekä kuulu kirkkoon. Tämä asia ei ole millään tavalla vaikuttanut työntekijoitten suhtautumiseen minua tai lapsia kohtaan. Eikä siellä kukaan yleensä edes kysele että kuulutteko kirkkoon vai ei.

Vierailija
7/21 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllä sä saatanan mielestä teit suuren virheen...

Oon mä tästäkin huolissani, kaikkia on niin vaikeaa miellyttää :,(

ap

Vierailija
8/21 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

otsikon puolesta joku muu ip-kerho saattais sopia paremmin :D

Vierailija
9/21 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

PALAT HELVETIN TULESSA!!!!!!!!!!!!!!

Mut nyt kun suututin Saatanakin tällä teolla, mikä sen rangaistus on - että joudun jonnekin Paratiisiin uskisten kanssa vai? OMG :,(

ap

Vierailija
10/21 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sentään niin sydämellinen että viet lapsesi seurakunnan kerhoon.

Mut jos ne tuijottaa mua pahalla silmällä (kuin paholaista) kun käytän srk:n palveluja, vaikken kuulu kirkkoon, vaikka siis 3/4 perheestämme kuuluu. Jos ne alkaa ilkeiksi..

Ap

Vierailija
11/21 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsi pakko laittaa seurakunnan ip-kerhoon jos et kerran kuulu edes kirkkoon. Kerho rahoitetaan kirkollisveroista joten jos et ole sitä maksanut et ole oikeutettu siihen. Palkkaa lapselle siinätapauksessa yksityinen hoitaja. Vituttaa tollaset vapaamatkustajat.

Vierailija
12/21 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsi pakko laittaa seurakunnan ip-kerhoon jos et kerran kuulu edes kirkkoon. Kerho rahoitetaan kirkollisveroista joten jos et ole sitä maksanut et ole oikeutettu siihen. Palkkaa lapselle siinätapauksessa yksityinen hoitaja. Vituttaa tollaset vapaamatkustajat.

Mieheni kuuluu kirkkoon ja hän pitää uskonnollista kasvatusta tärkeänä. Minulle yhdentekevää. Pitäisikö molempien kuulua kirkkoon mielestäsi, jotta voisi käyttää srk palveluja? Entä tämä tilanne kun enemmistö perheestä kuuluu kirkkoon?

Ap

Vierailija
13/21 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sinne srk:n kerhoon halutaan juuri kirkkoon kuulumattoman lapset? Eihän hartaiden kristittyjen lapsissa ole enää käännytettävää, hehän ovat jo pelastuneet. Kirkkoon kuulumattomien lapsiin pitäisi siis panostaa kaikista eniten :)

Vierailija
14/21 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Srk-kerhot on ihan jees, sillä siellä on pääsääntöisesti ihan normiporukkaa töissä, ei vaaraa lestoista.

Itse en kyllä pienellä pakollakaan veisi lastani uskisten hommiin, mutta jos sulla ei näin kriittistä asennetta niin anna mennä vaan.

Vierailija
15/21 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan varmaan mulkoilevatkin. Sehän se niitten päätarkoitus onkin tosiaan. On sullakin pienet ongelmat. No lapsesi tulee olemaan ainakin yleissivistykseltään rikkaampi.

Vierailija
16/21 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mielestäni pitää molempien kuulua jos aikoo palveluita käyttää. Jos enemmistö perheestä kuuluu kirkkoon niin luonnollisesti he jotka kuuluvat, saavat palvelut käyttöönsä. Miten sitten sun mielestä? Et maksa palvelusta jota käytät eli sehän on kuin varastamista.

Vierailija
17/21 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mielestäni pitää molempien kuulua jos aikoo palveluita käyttää. Jos enemmistö perheestä kuuluu kirkkoon niin luonnollisesti he jotka kuuluvat, saavat palvelut käyttöönsä. Miten sitten sun mielestä? Et maksa palvelusta jota käytät eli sehän on kuin varastamista.

Enhän MINÄ niitä palveluja käytä vaan mieheni ja lapset, jotka kuuluvat kirkkoon. Eikö mieheni saisi käyttää srk palveluja ja edistää lasten kristillistä kasvatusta haluamallaan tavalla siksi, että vaimo ei kuulu kirkkoon? Enemmistö siis perheessämme kuuluu kirkkoon ja he käyttävät palveluja.

Ap

Vierailija
18/21 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin suosittelen ap:ta menemään psykoterapeutin ja psykiatrin puheille. Nimittäin vaikuttaa näin maallikon silmään aika paranoidiselta tai sitten siltä, että ap:lla on jotain todella outoja lahkolaiskokemuksia lapsuudessaan.

Vierailija
19/21 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntakohtaista keneltä palvelu ostetaan. Vaihtoehdot Mll, nuorisojärjestöt ja srk.

Ainakin niissä kaupungeissa/kunnissa joissa olen asunut on valittu vain yksi palveluntuottaja.

Turussa oli srk, Raisiossa Nuoret Kotkat, Vihdissä taas srk

Vierailija
20/21 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on toiminto, jota maksetaan palveluntuottajalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä