Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko 30 v mies ihan oikeesti himoita 40 v naista?

Vierailija
18.02.2012 |

Homma on jatkunut vuosia, seksi on taivaallista,viihdymme yhdssä.Toimisiko myös käytännössä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole pari?

Vierailija
2/20 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi himoita? Itse olen parikymppinen ja himoitsen 50v naista.. ei se ikää katso..

Vierailija
4/20 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 18 v ja himoitsen 90-vuotiasta naista. Kokemus ja kypsyys kiihottaa!

Vierailija
5/20 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi himoita? Itse olen parikymppinen ja himoitsen 50v naista.. ei se ikää katso..

taisi tarkoittaa, että voiko haluta parisuhteen?

Vierailija
6/20 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahle sormessa, papin aamen vai pano kerran viikossa?

taisi tarkoittaa, että voiko haluta parisuhteen?

Vierailija
7/20 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40-v, eräs kolmekymppinen mies vonkaa minua jatkuvasti. Ei pelkästään seksiin, vaan haluaa yhteisiä viikonloppuja jne. Muitakin (nuorempia) seuralaisia olisi kuulemma tarjolla, mutta on valmis laittamaan minut heidän edelleen.

Mies on hyvännäköinen. Minuakin on sanottu kauniiksi, mutta silti naurattaa koko tilanne. Mitähän tästä pitäisi ajatella?

Vierailija
8/20 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitäisi sanoa kristallipallosta, että jos ap jättää pettämänsä miehen, niin pitäisi tietää, että onko se parempi vaihtoehto kuin kuin pitää varmat eli mies kotona ja rakastaja hoitamamaan muita tarpeita.

Jos tuo nyt on tositilanne, niin taas kerran pitää sanoa, että elämä on valintoja ja taitaa se pahin mustapekka jäädä kaikissa tapauksissa muun käteen kuin ap:n.

No, porvoolainenkin taas kerra tuli mieleen.

Vierailija
9/20 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kyllä 40-50:set on halutuimpia ainaski minun kohdallani sieltä löytyy parhaat kyydit molemmin puolin

Vierailija
10/20 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko pakko näivettyä avioliitossa, jossa mies ei suutele ikinä.Ehkä tämä oli se syy miksi sorruin ja nyt tämä jatkunu vuosia..

ap

Vierailija
11/20 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pari mies 30v ja nainen 40v..usea vuosi yhdessä.Alku pelkkää seksiä pitkään..nyttemmin tämä nainen niiiin turhautunut..haluaisin vaikka joka päivä..mutta ei..kerta tai kaks kuussa..juu ei riitä...kammottava tilanne..miksi kaikki muuttui? ja mä todellakin tykkäisin yllättää miestäni sykkanauhoissa ym..mutta ei ..ja olen hoikka ja sievä ja pidän itsestäni huolta..taidanpa kaivata kuitenkin aikuista miestä...

Vierailija
12/20 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se kertakaikkiaan pervoa.

Mietipä ap vähän miltä sä kuulostat.

Vierailija
13/20 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaksi ihmistä rakastuu, kemiat kohtaavat, ikä on vaan numeroita.Meillä on vain yksi elämä,tiedän mistä puhun.

Vierailija
14/20 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä ja erittäin suuri osa himoitseekin. Itse olen 20-30 v:nä himoinnut pääsääntöisesti 27-40 naisia, koska heiltä yleensä saa helposti piparia, eivätkä ole enää ääliöitä. Ovat kokeneet sen ensimmäisen parisuhteensa pettymyksen ja hakevat vapaamielisinä uusia kokemuksia. Toisaalta eivät ole enää tirskuvia teinejä, jotka luulisivat maailman pyörivän sen oman piparinsa ympärillä ja sen määrittelemillä ehdoilla. En ole koskaan hinkunut nuorten typerien kananaisten perään. Eli vanhempi nainen on ihan jees, mutta jos ikäero on liian suuri, voi arki töksähtää. Oma "salarakkaani" on itseäni kuusi vuotta vanhempi ja jos olosuhteet olisivat toiset, uskoisin hänen olevan minulle juuri "se oikea".

Vierailija
15/20 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä ja erittäin suuri osa himoitseekin. Itse olen 20-30 v:nä himoinnut pääsääntöisesti 27-40 naisia, koska heiltä yleensä saa helposti piparia, eivätkä ole enää ääliöitä. Ovat kokeneet sen ensimmäisen parisuhteensa pettymyksen ja hakevat vapaamielisinä uusia kokemuksia. Toisaalta eivät ole enää tirskuvia teinejä, jotka luulisivat maailman pyörivän sen oman piparinsa ympärillä ja sen määrittelemillä ehdoilla. En ole koskaan hinkunut nuorten typerien kananaisten perään. Eli vanhempi nainen on ihan jees, mutta jos ikäero on liian suuri, voi arki töksähtää. Oma "salarakkaani" on itseäni kuusi vuotta vanhempi ja jos olosuhteet olisivat toiset, uskoisin hänen olevan minulle juuri "se oikea".

Vierailija
16/20 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuon verran suunnilleen ikäeroa ja olemme naimisissa. Minä (nainen) olen 39 v. ja mies 30. Ei ole ikäero ollut mikään ongelma missään suhteessa. Tosin minä en alkuun meinannut millään uskoa että mies oikeasti haluaa minun kanssa ihan vakavasti sitoutua, vaan ajattelin että senkun huvittelee "vanhan naistenrungon" kanssa aikansa.

Vierailija
17/20 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks se ei vois olla noin päin, kun on aivan normaalia, että mies on vaimoaan 10-15 vuotta vanhempi.

Itse olen 40 ja poikani kaveri 19 v on halunnu meikäläistä jo pari vuotta. Huomasin kyllä aikoinaan heti ne katseet, kun kävi meillä. Joten en yllättynyt tekstiviesteistäkään. Mutta en ole sortunu. Ajatus tuntuu naurettavalta.. olla oman pojan kaverin kanssa.

Yhen toisen 22 v kanssa sekstailin kyllä viime talvena, mutta oli ohi menevää ja onneks asutaan kaukana toisistamme. Joten se siitä.

Vierailija
18/20 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma on jatkunut vuosia, seksi on taivaallista,viihdymme yhdssä.Toimisiko myös käytännössä?

Vierailija
19/20 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla mies on huomattavasti nuorempi kuin nainen. Molemmat on tainnut olla naimisissa jo toistakymmentä vuotta. Ja toisen parin mies on 35 vee.

Vierailija
20/20 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsempi nainen joka on hyvin säilynyt ja osaa suuseksin....uuuuuu.........