Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cube-elokuvan nähneet

Vierailija
18.02.2012 |

mulle ei ihan valjennu miksi ne tyypit oli siellä ja miten ne sinne oli joutunu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nyt vaan oli siellä. Scifiä, nääs.

Vierailija
2/5 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sen voi miettiä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sen voi miettiä itse.

kun se kehari sillain "valaistu", että olisko ollu ainoa kelvollinen siitä porukasta johonkin. Taivaaseen?

Jokainen laittakoon oman teoriansa tähän pinoon kiitos :)

Vierailija
4/5 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on jo monta vuotta aikaa, kun sen näin, mutta jäi mieleen, kun tykkäsin leffasta. Mahtaisko sitä olla lähiaikoina tulossa telkusta uudelleen? Eikö siitä tehty joku kakkososakin

En muista juonta tarkkaan, mutta eikö joku niistä ihmisistä ollut mukana rakentamassakin sitä vehjettä? Siinä oli kyseessä joku tieteellinen kokeilu, jota ei selitetty sen enempää. Siinä oli koottu erilaisia ihmisiä sinne kuutioon, ja haluttiin nähdä, miten he kykenevät yhteispeliin ja miten koko touhu vaikuttaa heidän mieliinsä ja kuka lopulta pelastuu - kaikkiko yhteispelillä vai joku yksi itsekäs yksilö. Kai siinä sitten joku sanoma oli, että itsekkäät saivat surmansa, ja henkiin jäi vain se vammainen.

Ehkäpä tarkoitus oli sanoa, että "normaalit" ja "terveet" pitävät huolen itsensä lisäksi niistä, jotka tarvitsevat muiden huolenpitoa, ja joskus uhraavat itsensäkin näiden avuntarvitsijoiden takia. Onko se oikein vai väärin tai hyödyllistä vai hyödytöntä, jää katsojan ratkaistavaksi.

Vierailija
5/5 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki salaliittoteoreetikot nyt. Varmaan enemmän näin illalla liikkeellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi