Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kierukan langat eivät tunnu!

Vierailija
18.02.2012 |

Kierukka on laitettu 1,5 vuotta sitten ja tähän mennessä olen aina tuntenut langat. Viimeisestä kokeilukerrasta tosin taitaa olla jo muutama kuukausi. Minulla on ollut outoja kipuja lantion alueella parin viikon ajan ja eilen illalla huomasin, että rintani ovat todella kipeät. Eilen illalla haeskelin lankoja ja koska eivät tuntuneet, kokeilin tänään uudelleen. Edelleenkään en löytänyt niitä. Raskaustestiä en uskalla tehdä, koska enhän minä VOI olla raskaana, enhän? Ovatko nuo kivut ja tuntemukset voineet olla merkkinä kierukan poistumisesta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne voivat kyllä vetäytyä ihan hyvinkin. Lantion alueen kipu voi kertoa monestakin asiasta. Voithan hyvin käydä gynekologilla mieltäsi huojentaaksesi. Raskaudenhan voit sulkea pois jo sitä ennen, ihan testillä kotona. Gynekologi taas voi tarkistaa kierukan sijainnin ultralla ja myös testata mahdolliset lantion alueen kipuiluja aiheuttavat tulehdukset.

Rintojen turvotus voi liittyä moneen :)

Vierailija
2/5 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin muutama kuukausi asentamisesta uudestaan samalle gynelle ja pyysin lyhentämään langat. Kerroin käyttäväni geishakuulia ja sen takia en halunnut niiden olevan pitkiä. Nyt eivät tunnu siellä yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuulemma ihan normaalia, että ovat joskus enemmän piilossa siellä kohdunkaulassa. Mäkin säikähdin kun huomasin, ja kävin tarkistuttamassa. No se maksoi sen 100 e....

Vierailija
4/5 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuulemma ihan normaalia, että ovat joskus enemmän piilossa siellä kohdunkaulassa. Mäkin säikähdin kun huomasin, ja kävin tarkistuttamassa. No se maksoi sen 100 e....

Vierailija
5/5 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin muutama kuukausi asentamisesta uudestaan samalle gynelle ja pyysin lyhentämään langat. Kerroin käyttäväni geishakuulia ja sen takia en halunnut niiden olevan pitkiä. Nyt eivät tunnu siellä yhtään.

Eivät nyt tunnu sormella kokeillessani mutta pitää luottaa että kierukka on siellä;

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän