Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA! Uskallanko juoda mieheni oluet jääkaapista

Vierailija
18.02.2012 |

Eli siis... Mieheni ja vauvamme nukkumassa (mies on luvannut hoitaa vauvan yöheräämiset jos sellaisia tulee. En usko, että tulee.)

Minä tuijottelen av-palstaa itsekseni ja olen nauttinut tässä samalla parit oluet saunapäivän/vauvaviikon päätteeksi... No...mieleni ehkä tekisi parit oluet lisää ja tuolla jääkaapissa sattuisi vielä parit olemaan.

Mieheni vain sanoi olevansa minulle vihainen jos ne ovat aamulla kadonneet jääkaapista...

Onko mielestänne väärin jos juon mieheni oluet jos käyn ostamassa hänelle huomenna ne takaisin? Hän kuitenkin juo ne vasta illalla 8 jälkeen...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen liian kännissä. Sori, olisin mielelläni lypäsnyt sinua kauemminkin, mutta ei provo provoa jaksa panna. Liian kyyninen soppa. I'm audi.

Vierailija
22/25 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan aivan tavallinen nuori ihminen.

Itse myös hieman huppelissa nyt... mutta et tiedäkään mitä olen joutunut elämässäni kokemaan! Jos tietäisit et syyllistäisi minua parin oluen tähden... Hyvää yötä sinne joka tapauksessa! Ja mukavaa jatkoa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni heräsi juuri ja vilkaisi jääkaappiin. Suuttui oikein kunnolla! Ja huusi, että "ARVASIN, VITTU!!!" =( Se siitä sitten....

Vierailija
24/25 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari pulloa varalle kaappiin. Ei tarvi juoda muiden juomia:)

Vierailija
25/25 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen viinat saa juoda kaverikin jos niikseen tulee.