Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistäkää nyt joku kunnon provo

Vierailija
17.02.2012 |

pääsis vähän kommentoimaan kun on tylsää. Tällä hetkellä parhain provo sivulla näyttäis olevan tuo missä tähkän larea hehkutetaan seksikkääksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut meidän pihalla kävi poliisi ja mä luulin et ne tunkeutuu taas tänne ilman mitään syytä. Ihmiset tykkää näköjään juoksuttaa pollareita täällä. Milloin mitäkin. Esimerkiksi, että täällä joku uhkaa tappaa lapsia tai että täältä kuuluu huutoa. Kuka täällä huutaisi ja kun ei ole edes naapureita, jotka jotain voisivat kuulla. Mutta ihan tosi - mä luulin että ne oli taas tulossa tänne.

Vierailija
2/6 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisköhän soittaakin poliisit taas piipahtamaan tossa naapurissa, tulis jotain elämää tännekin kun rouva pössähtäis taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutti jo tullessaan oudolta, katseli seinille eikä vastaillut jos jotain sanoin tai kysyin..Hymeksi omiaan, tosin välillä vastaili ihan fiksuja.

Oli jättänyt illalla lääkedosettinsa pöydälle ja sanoin tytölle, että laittaa sen laukkuunsa ettei oma taaperoni niitä ota ja syö.

En ilennyt kysyä mitä lääkkeitä ovat, tutkin dosetin huomenna kun tytöt ovat ulkona.

Meillä siis nukkuu nyt neljä omaa lastani, tämä dosetista lääkkeitä syövä seiniin katsova omiaan hymeksivä puolituntematon lapsi ja kohta minä sikäli mikäli osaan nukkua...

Vierailija
4/6 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutti jo tullessaan oudolta, katseli seinille eikä vastaillut jos jotain sanoin tai kysyin..Hymeksi omiaan, tosin välillä vastaili ihan fiksuja.

Oli jättänyt illalla lääkedosettinsa pöydälle ja sanoin tytölle, että laittaa sen laukkuunsa ettei oma taaperoni niitä ota ja syö.

En ilennyt kysyä mitä lääkkeitä ovat, tutkin dosetin huomenna kun tytöt ovat ulkona.

Meillä siis nukkuu nyt neljä omaa lastani, tämä dosetista lääkkeitä syövä seiniin katsova omiaan hymeksivä puolituntematon lapsi ja kohta minä sikäli mikäli osaan nukkua...

Vierailija
5/6 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shokkia kesti ihan iltaan asti.

_______

Mutta niistä pillereitä syövistä muksuista. Etkö todellakaan saa selville kuka lapsi on ja voisit soittaa sen mudelle ja vaihtaa muutaman sanan ja tunnustella vähän jäätä. Tartteehan sun tietää kuka sun luona on yötä ja mitä lääkkeitä. Omituista touhua taas tällä planeetalla.

Vierailija
6/6 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tuntemattomalta vain kysellä mitä lääkedosetissa on. Kysyisitkö itse?

Jos alaikäinen lapsi tulee yökylään, on vanhempien velvollisuus kertoa mahdollisesta lääkityksestä..

Tällä kymmenvuotiaalla tapauksella on dosetillinen lääkitystä mukana, josta vanhemmat eivät ole informoineet minulle mitään..

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme