Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten korjataan lohjennut hammas??

Vierailija
17.02.2012 |

Mulla lähti pala poskihampaasta marraskuussa ja siihen laitettiin väliaikainen paikka ja komento röntgeniin. En ole saanut aikaiseksi mentyä siihen vielä. Joskus tammikuussa siitä lähti pieni pala uudelleen ja nyt äsken kun idiootti purin supersalmiakkia niin isompi pala.

Suuhun katsoessa huomaan ison ammottavan aukon kys hampaassa ja sitä täyteainetta tms siinä kolossa.

Pelkään hirveästi hammaslääkriä ja nolostelen hampaitani muutenkin mutta pakko kai se taas mennä:(( vkonloppuna ei kai kunnalista apua ole saatavilla..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis jotain taikatemppuja ja erikoishienoja laitteita verrattuna kunnalliseen. Ihan samoja ne on, jopa samoja tyyppejä tekemässä.

Soita päiystykseen ja sano, et vähän sattuu niin pääset parin päivän sisällä. Jos ilmottaudut vain nöyränä jonoon, niin venailet vielä kesällä.

Ja jos oikeesti sattuu, niin kaikkien kuntien on järjestettävä hoito samana päivänä. Myös viikonloppuisin.

Vierailija
2/12 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käymällä kunnan lääkärissä ja yksityisellä. en mä mistään taikatempuista puhunut.

"olis jotain taikatemppuja ja erikoishienoja laitteita verrattuna kunnalliseen. Ihan samoja ne on, jopa samoja tyyppejä tekemässä. "

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilahdessa olisi Haartmannin sairaalassa päivystys vkonloppusin..mutta huomenna en ainakaan sinne pääse, mies on poissa kotoa klo07-21 ja minä lasten kanssa kotona+olen kipeäkin vielä:((

Ensivko on hiihtolomaa töistä joten oman koulun hammashoitolaankaan en voi marssia eli vaihtoehdot on mennä su päivystyksene tuonne Helsinkinn, soittaa ma-aamuna kaupungin hammashoidon ajanvaraukseen tai odottaa hiihtoloman jälkeistä ma-aamua ja käväistä koulun yläkerrassa olevassa hammashoitolassa.

ap

Vierailija
4/12 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ero minkä oon kunnallisella ja yksityisellä huomannut on lähinnä se että yksityisellä on sattunut ilmeisesti taitavammat puuduttajat, ei ole paikkaukset tuntuneet missään ja ehdoton plussa miksi käyn yksityisellä on se että siellä suhtaudutaan PALJON ymmärtäväisemmin kamalaan hammaslääkäripelkooni.

-2

Vierailija
5/12 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lohkesi etuhampaan viereinen hammas, pieni palainen. Hammas lohkesi viikonloppuna. Sain yksityiseltä Neon hammaslääkärikeskukselta heti maanantai-iltana ajan. Hyvin paikkasi hampaanvärisen paikan. Maksoi 134 euroa. Kela korvaus 34 euroa. Joten maksettavaa jäi100 euroa. En tarvinnut puudutusta. Oli hyvä hammashoito, mutta ei mikään halpa.

Vierailija
6/12 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut siellä oli sit reikä syyllinen siihen. Ekalla käynnillä porasivat reiän ja laittovat väliaikasen paikan että ien saa rauhoittua ja korjasivat viereisen hampaan johon tämä hammas oli myös tartuttanut reiän. Seuraavalla kerralla porasivat pois väliaikaisen paikan ja paikkasivat ihan kuin tavallisen hampaan. Ja mulla lohkes iso pala, melkein puolet hampaasta. Ja voin kertoa että ei sattunut yhtään, vaikka olin kauhusta kankeana ja todella pelkään hammaslääkäriä..

Vierailija
7/12 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käyny monesti sama homma, hammas vaan hiotaan ja jos reikää on (niin ku varmaan on) ni paikataan. Ei siitä sellane oikean muotoinen enää tule. Mulla just yks takahammas on sellane et sitä kulmaa ei oo ollenkaa. Sellane viisto. Äh, en osaa selittää. Itse en suosi kunnallisia enää ollenkaan, ja jos pelkäät hammaslääkäriä niin suosittelen yksityistä.

Niillä on työvälineetkin aivan toista maata kun kunnanpuolella. ei tunnu puudutuspistot tai poraukset ollenkaa samanlailla.

Vierailija
8/12 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mietin sitä mitä tämä lysti maksaa kunnallisellakin:// työt loppuu pian, liksa ollut vikan vuoden tolkuttoman huono jne.

Voi helvetihelvetin helvetti:(((

Ma-aamuna kai se on soitettava ajanvaraukseen ja yritettävä saada aika pikimmiten..

Luin netistä kauhutarinoita juurhoidoista, hampaan kokonaan poistamisista jne..

Tuos tosiaan puuttuu se puolet tuosta hampaasta..

ap

Vierailija
9/12 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäriin mars, pian karies on niin syvällä, että tarvitaan juurihoitoa.

Toivo, että vielä selviät paikkauksella.

Vierailija
10/12 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kerran halkes juurihoidettu hammas kahtia(ei siis kirjoitusvirhe) ja menin la- aamulla päivystykseeen. Kolme tuntia jonotin ja se hampulääkäri sano että oho, oon ensimmäinen jolla oikeesti oli tarvis tulla tänne. Siis ehdottomasti heti aamusta sinne. Lössi käyttää tota päivystystä vaan oikoreittinä nopeempaan hammashuoltoon tyyliin "mua sattuu ihan tulisesti enkä kestä enää".

Vierailija
11/12 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikka-aineella se korjataan jos ei ole nii paha että juurihoitoa tarvii.

Vierailija
12/12 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoi yksityisellä tuo lohjenneen hampaan paikkaus 110e puudutuksineen. Joten tuskin ihan tolkuttoman hintainen on kunnallisella..:)

-2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi