Sain 690euron maksusitoumuksen, jota
Kommentit (7)
Tämä nimittäin todistaa, että meidän sairaanhoitojärjestelmä on tosi hyvä täällä Suomessa, siis ihan julkinen terveydenhoitojärjestelmä.
Sain sen nimittäin erästä leikkausta varten, mihin on armoton jono julkiselle puolelle. On tehty tällainen setelijärjestelmä, jotta jonoja voitaisiin purkaa. Itse maksan leikkauksesta saman, kuin maksaisin julkisella puolellakin.
Julkisen puolen arvostukseni nousi entisestään, miten arvokasta se onkaan!
Tämän setelin turvin pääsen tarvitsemaani leikkaukseen nopeammin ja olen nopeammin taas tekemässä työtä tälle yhteiskunnalle.
Eli iloitaan tästä setelistä.
En ole luuseri. Käyn työssä ja maksan omat kuluni.
t. ap
saadussa vuokravakuudessa ei raha liiku ollenkaan.
Joten ei mene veromarkoista.
Eli siis ihan höpsistä, juurihan sait maksusitoumuksen, eli et maksa omia kulujasi...
Mutta hienoa, saat hoidon tms, olen oikeasti iloinen puolestasi, tämän vuoksi maksan veroni mielelläni, joku ja kaikki siitä hyötyy.
Eli siis ihan höpsistä, juurihan sait maksusitoumuksen, eli et maksa omia kulujasi... Mutta hienoa, saat hoidon tms, olen oikeasti iloinen puolestasi, tämän vuoksi maksan veroni mielelläni, joku ja kaikki siitä hyötyy.
Maksatkko tosiaan kaikki esim. sairaskulusi täysin omasta pussistasi? Synnytitkö yksityissairaalassa? Etkä pyytnyt kelalta jäkikäteen palautusta? Et koskaan ole saanut kelasta tukea mihinkään esim. silmälääkärissä käyntiin tms? Tai edes lääkekuluihin?
Sairaalakulut eivät tosiaankaan kata kuluja sairaalassaolosta, murto-osan vain. Eli voipi olla, että et ehkä olekaan maksanut aina kaikkea omasta pussistasi, kun tarkemmin ajattelet.
Ap vaikuttaa siis maksavan itse saman kuin maksaisi siis julkisessa sairaalassa. Loppu tulee setelissä, muutoin menisi ilman seteliä suoraan verovaroista, emmekä koskaan näkisikään miten paljon se oli. Mielestäni se ei ollut köyhäinapu. Olen kuullut näistä jononpurkujutuista.
Eli siis ihan höpsistä, juurihan sait maksusitoumuksen, eli et maksa omia kulujasi... Mutta hienoa, saat hoidon tms, olen oikeasti iloinen puolestasi, tämän vuoksi maksan veroni mielelläni, joku ja kaikki siitä hyötyy.
Maksatkko tosiaan kaikki esim. sairaskulusi täysin omasta pussistasi? Synnytitkö yksityissairaalassa? Etkä pyytnyt kelalta jäkikäteen palautusta? Et koskaan ole saanut kelasta tukea mihinkään esim. silmälääkärissä käyntiin tms? Tai edes lääkekuluihin?
Sairaalakulut eivät tosiaankaan kata kuluja sairaalassaolosta, murto-osan vain. Eli voipi olla, että et ehkä olekaan maksanut aina kaikkea omasta pussistasi, kun tarkemmin ajattelet.
Ap vaikuttaa siis maksavan itse saman kuin maksaisi siis julkisessa sairaalassa. Loppu tulee setelissä, muutoin menisi ilman seteliä suoraan verovaroista, emmekä koskaan näkisikään miten paljon se oli. Mielestäni se ei ollut köyhäinapu. Olen kuullut näistä jononpurkujutuista.
Tiedät varmaan, että meistä ei kukaan maksa kaikkea, oli kyse sairaudesta tai koulusta...
En synnyttänyt yksityisesti, eli en taatusti saanut maksusitoumista, kelan tuet tulee, jos on kelakortti, en todellakaan ole maksanut kaikkea omasta pussista... jononpurkua siis ap:lle, joka on silti mielestäni hyvä asia, vaikka sinua tuohdutti sanomiseni.
vuokravakuuteen vai johonkin muuhun?