Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lempiosiosi spinningissä?

Vierailija
17.02.2012 |

Itse tykkään pidoista. Eli jäädytetään peräsin ihan lähelle satulaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut tykkään siitä hetkestä, kun ensimmäisen kerran tunnin aikana noustaan putkelle. Etenkin, jos taustalla soi hyvä rytmikäs biisi.

Vierailija
2/10 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään eniten, kun saa polkea hitaalla temmolla ja aivan tajuttoman raskaalla vastuksella minuuttitolkulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että siinä vain pyöräillään ja pyöräillään (kelloa vilkuillen).

Vierailija
4/10 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on kun kaikki polkevat hyvää rytmikästä biisiä samaan tahtiin hölkässä. Olen harrastanut spinningiä vuoden verran pari kolme kertaa viikossa, mutta täytyy sanoa etten siitä erityisemmin pidä. Se on vain pienin paha kaikista ryhmäliikuntatunneista.

Vierailija
5/10 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spurtit. Jostain syystä kaikki ohjaajat eivät niitä pidä ohjelmassaan. Tykkään myös ajaa seisaaltaan. Minä käyn spinningingissä vain talvella, eikä ole minunkaan lemppari, mutta se polttaa kaloreita hyvin eikä ole persaus ollut enää kipeä pyöräilykauden alettua keväällä. 

Vierailija
6/10 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käykö joku vielä spinningissä??!

Luulin oikeasti että ne laitteet hävisivät saleilta jo joskus 2005 kun trendi meni ohi :D

Vierailija
7/10 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kyl ikinä käynyt, mutta veikkaan että paras hetki on sekuntti ennen viimeisintä liikahdusta.

Vierailija
8/10 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian raskas (hidas) pyörittäminen on usein naisten tapa ja se voi rikkoa polvet. En sen takia pidä liian hitaasta pyörittämisestä, koska vasen polvi oikuttelee. Tempo tai kadenssi, kuten maantiepyöräilyssä sanotaan pitäisi olla reilusti yli 60, mieluiten yli 90. 120 on nopea pyöritys ja 50-60 hidas (kampikierrosta minuutissa).

Lempiosioni on se kun alkaa joku nopeutuva biisi, jossa ensin kiihdytetään istualtaan ja sitten noustaan putkelle ja jatketaan kiihdyttämistä.
Toinen lempiosio on kun suurin osa polkee samaan tahtiin hyvän biisin soidessa taustalla. Tanssitaidottomalle se on melkein kuin tanssisi.

Mies 34v

Vierailija
9/10 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään intervalleista ja kuten vastaaja nro 5, kiihdytykset istualtaan ja sieltä putkelle. Les Millsin rpm-tunnit ovat kovasti mieleen (vaikka musiikki niissä on joskus aika hanurista), koska ne ovat enempi pyöräilymäistä treeniä, siis selkeää ajoa penkistä tai putkella. Harrastan pyöräilyä (maantie, cc, mtb) ja semmoinen perse pitkällä pari milliä penkistä irti ei oikein ole luonnollista.. :D Minulla myös käy enempi polviin tuo hitaalla kadenssilla ajo, tosi raskaalla vastuksella. 

Nainen. 38v ;)

Vierailija
10/10 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään spinningissä melkein kaikesta. Se mua ärsyttää, kun istutaan ja otetaan sarvien päistä kiinni. En tiedä mikä mun ruumiinrakenteessa on vikana, mutta vaikka ohjaaja olis säätänyt mun pyörän, niin silti se asento tuntuu ikävältä. Pakko pitää aina lähempää kiinni kuin kukaan muu.

Parasta on kun musiikin tahdissa voi polkea. Tykkään myös niistä peppu paikoillaan kohdista, mutta vain silloin, kun kunto on kohdillaan. Ovat yhtä tuskaa, kun on vasta aloittanut kuntoilun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan