Löytyykö kokemuksia CanvasPicassosta? www.canvaspicasso.fi
Kommentit (12)
Paska firma. Älkää tilatko mitään täältä. Lahjakortti ei sitten toiminutkaan kun tilausta oltiin tekemässä. Eivätkä suostuneet tätä hyvittämään. Asiakaspalvelu kaiken lisäksi ainoastaan lontooksi eikä löydy yhteystietoja kotisivuiltakaan.
Hei
Tilasin itse tuolta 90 cm x 50 cm taulun omasta kuvasta (jpg-kuva, resoluutio 3872x2592). Tilasin tuotteen ohuemmilla karmeilla valmiiksi taulun muotoon laitettuna. Tilasin tuotteen aikaisin tiistaiaamuna ja kuriiri soitti minulle torstaina, että oletko kotona jos hän tuo tuotteen.
Taulu oli yllättävän laadukas fyysisesti ja myös kuva oli terävä ja parempi kuin odotin. Kokonaisuutena voin antaa suosituksen ja tilaan tuolta kyllä uudelleenkin jos tulee tarvetta. Tilausvahvistuksen kautta pääsi myös seuraamaan missä paketti kulkee ja kahdessa päivässä Ruotsista kotiovelle ei mielestäni ole paha.
Hei
Tilasin itse tuolta 90 cm x 50 cm taulun omasta kuvasta (jpg-kuva, resoluutio 3872x2592). Tilasin tuotteen ohuemmilla karmeilla valmiiksi taulun muotoon laitettuna. Tilasin tuotteen aikaisin tiistaiaamuna ja kuriiri soitti minulle torstaina, että oletko kotona jos hän tuo tuotteen.
Taulu oli yllättävän laadukas fyysisesti ja myös kuva oli terävä ja parempi kuin odotin. Kokonaisuutena voin antaa suosituksen ja tilaan tuolta kyllä uudelleenkin jos tulee tarvetta. Tilausvahvistuksen kautta pääsi myös seuraamaan missä paketti kulkee ja kahdessa päivässä Ruotsista kotiovelle ei mielestäni ole paha.
Hei!
Olen tilannut sekä valmiin kuvan että omasta kuvasta teetetyn, ja suosittelen kyllä. Nopea toimitus ja hyvä laatu, yllätti positiivisesti!
En suosittele!!! Älkää vaan sekaantuko. Tilasin pojan 1-vuotiskuvista taulut (harrastan siis valokuvausta, joten otin kuvat itse) värit totaalisen vääristyneet. Kuvissa oli vaaleanharmaa tausta, mutta näissä heidän toimittamissaan tauluissa tausta oli vaalean liila, kasvot vaaleanpunaiset ja paita räikeän turkoosi (alkuperäinen väri vaaleansini-vaaleaturkoosiraidallinen) Otin yhteyttä firmaan, mutta eivät suostu hyvittämään vaan minun tulisi maksaa toimarit uudelleen sekä tarvikemaksut (joita eivät osanneet arvioida!!!)
Tänään tuli taulu UPS:sällä. Printti oli oikein hyvä vaikka kuvan resoluutio suht kehno. Kiinnitys kiilapuihin taas puoli hutaistun näköinen, ei kuitenkaan tässä tapauksessa haitannut. Asiakaspalveluun ilmoittamani osoitteentarkennus ei ikinä kiirinyt lähetyspalvelulle asti, jonka seurauksena lähetys viivästyi päivän (eikä asiakaspalvelusta kukaan ikinä vastannutkaan). Taulut lähetetään siis UPS:n avulla ja tietysti halvimpana economy pakettina, joka tässä tapauksessa tarkoittaa että kuljetusauto käy ovellasi 9-19 aikana ja jos et sillä siunatulla hetkellä satu olemaan kotona niin voivoi. Kuski ei myöskään soita kun paketti olisi tulossa tai kun on paikalla. Kolme päivää kuski ravaa ovellasi, jonka jälkeen taulun saa tod näk hakea vantaalta.... Halvan hinnan takia tässä saa kärsiä huonosta kankaan kiinnityksestä ja täysin järjettömästä kuljetussysteemistä. 2/5 tähteä
Tilasin omasta kuvastani canvas-taulun. Voin todella suositella. Taulun laatu ja värit todella upeat ja toimitus tosi nopea.
Kellään uudempia kokemuksia? Mietin tilaisko canvas-taulun täältä vai kuvajulisteen Ifolorilta.
Tammikuussa 2018 tilaamani canvas-taulun laatu oli oikein hyvä. Lisäksi tilasin kaksi julistetta, jotka olivat niin ikään sitä, mitä pitikin.
Toimitus kesti noin viikon.
Voin suositella.
Kokemuksia 2019-2020?? Harkitsen julisteiden tilaamista!
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksia 2019-2020?? Harkitsen julisteiden tilaamista!
Tilasin pari vuotta sitten taulun ja siitä puuttuivat kiinnitykset ja värit olivat oudon punaiset. Asiakaspalvelusta ei kukaan vastannut kiinnikkeiden puuttumisesta mitään, joten tein sitten omat. Alkuvuodesta tilasin canvastaulun https://www.dekoa.fi ja sieltä tulleeseen tauluun olin hyvinkin tyytyväinen, mutta eivät taida tehdä julisteita. Kannattaa kysyä kuitenkin.
Tilasin canvastaulun 26.9., eli 7 päivää sitten, enkä ole vieläkään saanut taulua, vaikka lupasivat toimituksen olevan viimeistään tämän viikon tiistaina eli toissapäivänä. Laitoin sähköpostikyselyä asiasta, eivätkä ole vastanneet. :/