Sairastuminen ja yövuoro
Mulla kuumetta ja flunssa, yövuoroon olis meno.
Pitääkö mun odotella jos olo mahdollisesti paranee, vai soittaa jo nyt pomolle?
Mulla ihan uusi työpaikka, en varmaan saa palkkaakaan tältä sairastamisajalta.
Miten itse tekisitte?
Kommentit (8)
Jos uskot, että olosi paranee dramaattisesti seuraavien tuntien aikana, niin et soita. Jos ei, niin kannattaa soittaa mahdollisimman varhain niin on mahdollisuus saada sijainen. Sen lisäksi sun ehkä pitää olla yhteydessä työterveysasemalle.
mistäs luulet saatavan sijaisen paikalle ???
jos ilmoitat illalla tuntia ennen työvuoron alkua, niin se tarkoittaa et iltavuorolainen jä yövuoroon ! eli tosi kivaaa...sille joka tekee työtä putkeen..
eli aikuinen tietää kyllä jaksaako pystyykö mennä töihin !
eli jos tota mietit, niin et ole riittävän sairas!
onko kuumetta, onko räkkää valuuko nenä, yskittääkö??????
vai onko vaan vähän flunssaoloa ???
flussa kun alkaa, niin sehän kestääääääää viiikkoja, jopa kuukauden !
ääni on tukkoinen.
En aikonutkaan soitella illalla tuntia ennen, ihan tässä päivällä ajattelin soittaa.
Mulla on ollut pitempään pientälämpöä 37,3 ja nenää kutittanut ja yskittänyt.
Nyt sit kun työs alloi, niin jysähti kunnolla päälle.En dramaattisesti ajatellutkaan parantuvani, mietin vaan, että jos napsii Panadolia, niin jaksaisko sinnillä olla töissä..
työkuntoinen. Kyllä sun velvollsiuus on ilmoittaa mahdllisimman aikaisessa vaiheessa ettet voi tulla, jotta saadaan sijainen!
oli iloinen kun soitin jo nyt.
Kiitos teille.Helpotti itseäänkin kun ei tartte kipeänä ajatella menevänsä töihin.
Mites kun olet sairaslomalla "yövuoro" ja sanotaan vaikka et sun salkku aika olisi 13-15.6.2011 ja sun yövuoro alkaisi aina klo.22.00 niin mites toi 16.6 onko sekin vielä vapaa vai pitääkö sun mennä duuniin klo.24.00 vai?
Ilmoitat pomolle heti kun tuntuu siltä että voi olla että et ole tulossa vaikka sit kuitenkin menisit..se on iso asia pomolle vaikka se olisi pikkujuttu sinulle..ainakin meillä se voi olla kymmenien tuhansien paukku
Pomolle kannattaa ilmoittaa heti, koska sijaisen löytäminen yövuoroon on usein hankalampaa kuin muihin vuoroihin.