oletteko nähneet vauva-aiheisia unia siinä kierrossa
Kommentit (6)
enemmän. Mua panetti ihan hulluna siinä kierrossa kun tulin raskaaksi, ihmettelin oikein että mikähän kiima nyt on iskenyt päälle :) Seksiä ei kuitenkaan ollut yhtään useammin kuin normaalistikaan (max. 1-2 kertaa /viikko), kun en saanut miestä innostumaan useammin, mutta ilmeisesti kroppa oli jotenkin hedelmällisessä tilassa ja kehotti mua toimimaan!
itse asiassa kyllä. 3 lasta, joista kaikkia tehty "tekemällä" ovistikuilla ja teroluteillakin yhtä. Sitten kun tärppäsi, ihan juuri sinä yönä siis (tikuttelijat tietää, että se on kellontarkkuudella jälkikäteen sanottavissa milloin muksu alkunsa sai) niin uni saattoi olla ihan mitä tahansa, vaikka joku lento- tai painajaisuni, mutta kesken kaiken "juoneen" liittymättä näin vauvan kasvot hetken aikaa ja sitten se muu uni jatkui taas.
Siinä se tuleva vauveli vissiin näyttäytyi :)
Tämä tapahtui muistaaksen 2 lapsen kohdalla, yhdestä en ole enää varma.
Varmempi merkki itselläni oli se kun peilikuva muuttui. Juu, ihan pöljältä vaikuttaa, mutta ihan siinä tärpin jälkeen olin sovituskopissa ja jäin tuijottamaan kasvojani kuin vierasta ihmistä. Kai siinä minä muutuin kahdeksi tai mitä lie. (saa nauraa ja pilkata). Tuon jälkeen testi näyttikin sitten vihdoin plussaa
ekasta muksusta turistirysän vessassa, keskimmäisestä ihan kotosalla toiletissa ja viimeisestä kirpputorin sovituskopissa ;)
ne oli karmeita painajaisia. Ja tyyliin ne alkoi sillä "sekunnilla" kun hedelmöittyminen oli tapahtunu..
Onneks ei vaan painajaiset käyny toteen, vaan kaikki meni oikein hyvin ja nyt vauva onkin jo 1v.
koskaan muulloin, kun silloin kun olin raskaana. Siitä(kin) aloin epäillä josko tärppi olisi taas käynyt ja olihan se :)
Ne on ihania unia, ne. Yleensä olen siis unessa pitkällä raskaana tai juuri plussannut, ja se onnellisuuden tunne on käsinkosketeltava vielä herättyäni.
Viimeisin uni oli pari yötä sitten, kun sain käsiini jonkun lapsettomuudesta kertovan kirjan, johon olin itsekin kirjoittanut runon. Olin kuitenkin juuri raskaana ja "muistelin" unessa sitä surua ja olin onnellinen vallitsevasta tilanteesta.
Juu, ei ole lasta kuulunut... Hoidoista on jo luovuttu, luomuvauva-ajatuksesta en suostu ennen vaihdevuosia luopumaan!